RAPORT O FIRMIE
ABC SP. Z O.O.
DANE PODSTAWOWE
DANE TELEADRESOWE
Ulica: PIĘKNA 88
Kod pocztowy: 00-100
Miejscowość: WARSZAWA
Województwo: MAZOWIECKIE
Powiat: WARSZAWA
Gmina: WARSZAWA
OCENA FIRMY
Rekomendowany maksymalny  
kredyt kupiecki do salda: 26 000 zł
SCORING: 1 - bardzo wysoki poziom ryzyka
DANE IDENTYFIKUJĄCE
NIP: 700-000-00-01
REGON: 123456789
Numer KRS: KRS 4000000000
SPOSÓB REPREZENTACJI
Firmę może reprezentować:
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE DWÓCH CZŁONKÓW ŁĄCZNIE CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT ŁĄCZNIE
STATUS
Forma prawna: SP. Z O.O.
Firma zarejestrowana dnia: 01.01.2001
Status Działalności: Firma aktywna
ZARZĄD
PREZES ZARZĄDU: JAN KOWALSKI
WYBRANE DANE FINANSOWE
Dane za okres od 01.01.2006 do 31.12.2006
Przychody: 3 604 624,76
Zysk netto: -997 271,01
Kapitał własny: 282 559,38
WIODĄCA DZIAŁALNOŚĆ WG. PKD
PKD 2007:
6419Z POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE
PKD 2004:
6512A DZIAŁALNOŚĆ BANKOWA POZOSTAŁA
POWIĄZANIA KAPITAŁOWO-OSOBOWE
Znaleziono powiązania kapitałowo-osobowe
DOTACJE UE
LICZBA PROJEKTÓW: 1
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTÓW: 6 521 726,40
WARTOŚĆ WKŁADU UNII: 2 165 981,90
Sprawdź szczegóły w sekcji Dane Finansowe
ZALEGŁOŚCI PŁATNICZE
 
PRZETARGI
LICZBA WYGRANYCH PRZETARGÓW: 13
Sprawdź szczegóły w sekcji Dane Finansowe
INFORMACJE MSIG
Firma została uwzględniona w 1 MSiG.
Sprawdź szczegóły w sekcji
 
PORÓWNANIE FIRMY DO BRANŻY
Przychody Zysk netto Dynamika przychodĂłw
 201020092008200720062005
Firma (mln.): 10,3488,3908,9687,8047,211
Branża (mln.):4,3723,9034,0893,9322,7302,421
Branża (ilość firm):89126129131147146
 201020092008200720062005
Firma (tys.): 885,468572,315280,939615,100991,909
Branża (tys.):87,80486,43991,784117,27399,64895,614
Branża (ilość firm):99148153148165158
 201020092008200720062005
Firma: 23,340-6,44014,9108,2204,450
Branża:5,709-3,6256,91510,12421,56821,681
Branża (ilość firm):61828894109118
 
Dynamika zysku netto Rentowność przychodów Płynność gotówkowa
 201020092008200720062005
Firma: 54,720103,720-54,330-37,990 
Branża:21,388-2,02978,51338,60439,63773,029
Branża (ilość firm):404451636576
 201020092008200720062005
Firma: 0,0860,0680,0310,0790,138
Branża:0,001-0,034-0,0030,0280,0260,003
Branża (ilość firm):89126129131147146
 201020092008200720062005
Firma: 6,0538,0745,1855,9495,714
Branża:1,0911,4731,4991,2371,3221,013
Branża (ilość firm):94146146142162153
 
ROE ROI Zadłużenie ogólne
 201020092008200720062005
Firma: 0,2170,1790,1070,2630,576
Branża:0,1830,2130,1160,2430,1700,240
Branża (ilość firm):99148153148165158
 201020092008200720062005
Firma: 0,1260,0980,0540,1270,237
Branża:0,013-0,062-0,0400,0740,0520,035
Branża (ilość firm):99148153147165158
 201020092008200720062005
Firma: 0,1900,1500,2600,2300,340
Branża:0,7310,3500,4050,7110,7130,523
Branża (ilość firm):95147147145165156
 
Zadłużenie: pokrycie aktywów Max. kredyt kupiecki Ocena ryzyka (Scorring)
 201020092008200720062005
Firma: 1,7201,8201,9802,0702,430
Branża:1,7701,4561,5351,8061,7871,600
Branża (ilość firm):100151154149167158
 201020092008200720062005
Firma (tys.): 431,184349,578373,655325,161300,464
Branża (tys.):96,11068,62574,66471,38346,84443,986
Branża (ilość firm):89129134133149143
 201020092008200720062005
Firma: 5,0002,0005,0004,0004,000
Branża:1,5201,1911,4321,5361,4761,704
Branża (ilość firm):100152155151168159
 
INFORMACJE Z KRS
INFORMACJE PODSTAWOWE
Dane identyfikujące:
KRSKRS 4000000000
REGON123456789
NIP 
 
 
Forma prawna:
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
 
 
Nazwa rejestrowa:
ABC SPÓŁKA Z O.O.
 
 
Adres rejestrowy:
MiastoWARSZAWA
Ulica PIĘKNA 88
Kod pocztowy00-100
PocztaWARSZAWA
WojewództwoMAZOWIECKIE
PowiatWARSZAWA
GminaWARSZAWA
 
 
Czy firma działa z innymi podmiotami na podstawie umowy cywilnej:
NIE
 
 
Dzień rejestracji firmy w KRS:
01.01.2001
 
 
Czas na jaki utworzono spółkę:
NIEOZNACZONY
 
 
Czy wspólnik może mieć jeden czy więcej udziałów:
TAK
 
Data podpisania umowy lub statutu firmy:
01.01.2001
 
 
 
UDZIAŁOWCY
 
W dniu rejestracji firma posiadała następujących
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON KRS Udziały Wartość udziałów Całość udziałów
Został udziałowcem DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA   250744994   55 27 500 NIE
Został udziałowcem KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   191583329   45 22 500 NIE
 
W dniu 20.09.2001 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON KRS Udziały Wartość udziałów Całość udziałów
Zmiana zmieniono (Udziały) w ilości 55 (o wartości  27 500) na ilość: 440 (o wartości: 220 000)
w odniesieniu do (dla pozycji 2. Nazwa/Firma DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA 4. Numer PESEL/REGON 250744994)
Zmiana zmieniono (Udziały) w ilości 45 (o wartości  22 500) na ilość: 360 (o wartości: 180 000)
w odniesieniu do (dla pozycji 2. Nazwa/Firma KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 4. Numer PESEL/REGON 191583329)
 
W dniu 15.02.2005 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON KRS Udziały Wartość udziałów Całość udziałów
Zmiana zmieniono (Nazwisko) DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA na DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA
w odniesieniu do (dla pozycji 1 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994)
Dodano dodano (KRS) KRS 0000029105
w odniesieniu do (dla pozycji 1 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994)
Zmiana zmieniono (Udziały) w ilości 440 (o wartości  220 000) na ilość: 825 (o wartości: 412 500)
w odniesieniu do (dla pozycji 1 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994)
Dodano dodano (KRS) KRS 0000118736
w odniesieniu do (dla pozycji 1. KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 3. PESEL/REGON 191583329)
Zmiana zmieniono (Udziały) w ilości 360 (o wartości  180 000) na ilość: 675 (o wartości: 337 500)
w odniesieniu do (dla pozycji 1. KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 3. PESEL/REGON 191583329)
 
W dniu 19.10.2005 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON KRS Udziały Wartość udziałów Całość udziałów
Usunięto udziałowca KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   191583329 KRS 0000118736 675 337 500 NIE
Zmiana zmieniono (Udziały) w ilości 825 (o wartości  412 500) na ilość: 1 500 (o wartości: 750 000)
w odniesieniu do (dla pozycji 1. DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-SPOŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994 4. KRS 0000029105)
Zmiana zmieniono (Całość udziałów) NIE na TAK
w odniesieniu do (dla pozycji 1. DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-SPOŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994 4. KRS 0000029105)
 
W dniu 18.11.2005 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON KRS Udziały Wartość udziałów Całość udziałów
Usunięto udziałowca DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-SPÓŁKA AKCYJNA   250744994 KRS 0000029105 1 500 750 000 TAK
Został udziałowcem WILBO SPÓŁKA AKCYJNA   191312270 KRS 0000064401 1 500 750 000 TAK
 
W dniu 30.04.2007 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON KRS Udziały Wartość udziałów Całość udziałów
Usunięto udziałowca WILBO SPÓŁKA AKCYJNA   191312270 KRS 0000064401 1 500 750 000 TAK
Został udziałowcem ZABROCKI MAREK 59091309051   1 500 750 000 TAK
 
KAPITAŁ ZAKŁADOWY
 
W dniu rejestracji firma posiadała następujący kapitał
Rodzaj zdarzenia Wysokość kapitału
Określono 50 000,00
 
W dniu 20.09.2001 firma posiadała następujący kapitał
Rodzaj zdarzenia Wysokość kapitału
Podniesiono kapitał 400 000,00
 
W dniu 15.02.2005 firma posiadała następujący kapitał
Rodzaj zdarzenia Wysokość kapitału
Podniesiono kapitał 750 000,00
 
AKTUALNY ZARZĄD
PREZES ZARZĄDU:JAN KOWALSKI
HISTORIA ZMIAN W ZARZĄDZIE
 
W dniu rejestracji firma posiadała nastepujący skład zarządu
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON Stanowisko Czy zawieszono ? Koniec zawieszenia
Powołano SADECKI MIROSŁAW 64041705573 PREZES ZARZĄDU NIE  
 
W dniu 06.06.2002 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON Stanowisko Czy zawieszono ? Koniec zawieszenia
Odwołano SADECKI MIROSŁAW 64041705573 PREZES ZARZĄDU NIE  
Powołano MILEWSKI BENEDYKT 50041006837 PREZES ZARZĄDU NIE  
 
W dniu 26.11.2003 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON Stanowisko Czy zawieszono ? Koniec zawieszenia
Zmiana zmieniono (Stanowisko) PREZES ZARZĄDU na WICEPREZES ZARZĄDU
w odniesieniu do (dla pozycji 1. MILEWSKI 2. BENEDYKT 3. PESEL/REGON 50041006837)
Powołano WALASEK BARTŁOMIEJ 74010308278 PREZES ZARZĄDU NIE  
 
W dniu 19.10.2005 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON Stanowisko Czy zawieszono ? Koniec zawieszenia
Odwołano MILEWSKI BENEDYKT 50041006837 WICEPREZES ZARZĄDU NIE  
Odwołano WALASEK BARTŁOMIEJ 74010308278 PREZES ZARZĄDU NIE  
Powołano KUNCICKI JERZY 58112001912 PREZES ZARZĄDU NIE  
 
W dniu 10.02.2006 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON Stanowisko Czy zawieszono ? Koniec zawieszenia
Odwołano KUNCICKI JERZY 58112001912 PREZES ZARZĄDU NIE  
Powołano NONNA GRZEGORZ STANISŁAW 56101902714 PREZES ZARZĄDU NIE  
 
W dniu 30.04.2007 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL/REGON Stanowisko Czy zawieszono ? Koniec zawieszenia
Odwołano NONNA GRZEGORZ STANISŁAW 56101902714 PREZES ZARZĄDU NIE  
Powołano KOWALSKI JAN 60091309051 PREZES ZARZĄDU NIE  
 
PROKURENCI
 
W dniu 06.06.2002 dokonano nastepujących zmian w składzie prokurentów
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL Rodzaj prokury
Udzielono prokury WALASEK BARTŁOMIEJ 74010308278 PROKURA SAMOISTNA
 
W dniu 26.11.2003 dokonano nastepujących zmian w składzie prokurentów
Rodzaj zdarzenia Nazwisko Imiona PESEL Rodzaj prokury
Odwołano prokurę WALASEK BARTŁOMIEJ 74010308278 PROKURA SAMOISTNA
 
RODZAJ DZIAŁALNOŚCI
 
W dniu rejestracji firma posiadała nastepującą działalność
Rodzaj zdarzenia Przedmiot działania wg PKD
Rozpoczeto działalność 15 1 PRODUKCJA, PRZETWÓRSTWO I KONSERWOWANIE MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH
Rozpoczeto działalność 15 8 PRODUKCJA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
 
SPRAWOZDANIA FINANSOWE
 
Rodzaj zdarzenia Za rok Data Od Data Do
Złożono sprawozdanie finansowe 2005 01.01.2005 31.12.2005
Złożono sprawozdanie finansowe 2006 01.01.2006 31.12.2006
Złożono sprawozdanie finansowe 2007 01.01.2007 31.12.2007
Złożono sprawozdanie finansowe 2008 01.01.2008 31.12.2008
 
 
DANE FINANSOWE, PRZETARGI, DOTACJE
Okres sprawozdawczy od: 01.01.2008 01.01.2007 01.01.2006 01.01.2005
Okres sprawozdawczy do: 31.12.2008 31.12.2007 31.12.2006 31.12.2005
BILANS
A. Aktywa trwałe 1 579 395,90 1 352 345,15 1 126 435,88 1 179 623,27
I. Wartości niematerialne i prawne 5 616,67 26 271,20 33 838,66 21 940,46
 1. Koszty zakończonych prac rozwojowych
 2. Wartość firmy
 3. Inne wartości niematerialne i prawne 5 616,67 26 271,20 33 838,66 21 940,46
 4. Zaliczki na wartości niematerialne i prawne
II. Rzeczowe aktywa trwałe 1 508 045,75 1 326 073,95 1 092 597,22 1 157 682,81
1. Środki trwałe 1 243 050,39 985 424,20 1 092 597,22 1 157 682,81
 a. Grunty w tym prawa wieczyste 110 000,00 110 000,00 110 000,00 110 000,00
 b. Budynki, lokale i obiekty 584 430,17 340 647,87 444 564,25 510 751,15
 c. Urządzenia techniczne i maszyny 375 265,19 359 426,89 429 229,58 501 244,37
 d. Środki transportu 147 277,86 168 241,60 98 781,56 22 173,64
 e. Inne środki trwałe 26 077,17 7 107,84 10 021,83 13 513,65
 2. Środki trwałe w budowie 264 995,36 340 649,75
 3. Zaliczki na środki trwałe
III. Należności długoterminowe
 1. Od jednostek powiązanych
 2. Od pozostałych jednostek
IV. Inwestycje długoterminowe
 1. Nieruchomości
 2. Wartości niematerialne i prawne
3. Długoterminowe aktywa finansowe
a. W jednostkach powiązanych
 i. udziały lub akcje
 ii. inne papiery wartościowe
 iii. udzielone pożyczki
 iv. inne długoterminowe aktywa finansowe
b. W pozostałych jednostkach
 i. udziały lub akcje
 ii. inne papiery wartościowe
 iii. udzielone pożyczki
 iv. inne długoterminowe aktywa finansowe
 4. Inne inwestycje długoterminowe
V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe 65 733,48
 1. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego
 2. Inne rozliczenia międzyokresowe 65 733,48
B. Aktywa obrotowe 2 272 421,33 1 861 984,40 1 554 315,75 978 628,32
I. Zapasy 1 083 889,06 1 356 806,71 1 137 720,15 726 911,08
 1. Materiały 1 063 086,83 190 347,29 197 560,94 117 707,52
 2. Półprodukty i produkty w toku
 3. Produkty gotowe 20 802,23 1 166 459,42 939 159,22 609 203,56
 4. Towary
 5. Zaliczki na dostawy 999,99
II. Należności krótkoterminowe 1 148 050,96 389 697,37 410 876,44 209 441,32
1. Należności od jednostek powiązanych 826 080,76 72 054,83 23 420,97 19 055,09
a. Z tytułu dostaw i usług w okresie spłaty 826 080,76 72 054,83 23 420,97 19 055,09
 i. Do 12 miesięcy 826 080,76 72 054,83 23 420,97 19 055,09
 ii. Powyżej 12 miesięcy
 b. Inne
2. Należności od pozostałych jednostek 321 970,20 317 642,54 387 455,47 190 386,23
a. Z tytułu dostaw i usług w okresie spłaty 24 743,05 183 699,54 227 606,23 107 093,23
 i. Do 12 miesięcy 24 743,05 167 951,55 227 606,23 107 093,23
 ii. Powyżej 12 miesięcy 15 747,99
 b. Z tytułu podatków, dotacji, ceł, ZUS 297 205,18 133 943,00 138 840,35 83 293,00
 c. Inne 21,97
 d. Dochodzone na drodze sądowej 21 008,89
III. Inwestycje krótkoterminowe 14 726,55 20 134,70 5 719,16 38 043,56
1. Krótkoterminowe aktywa finansowe 14 726,55 20 134,70 5 719,16 38 043,56
a. W jednostkach powiązanych
 i. Udziały lub akcje
 ii. Inne papiery wartościowe
 iii. Udzielone pożyczki
 iv. Inne krótkoterminowe aktywa finansowe
b. W pozostałych jednostkach
 i. Udziały lub akcje
 ii. Inne papiery wartościowe
 iii. Udzielone pożyczki
 iv. Inne krótkoterminowe aktywa finansowe
c. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne 14 726,55 20 134,70 5 719,16 38 043,56
 i. Środki pieniężne w kasie i na rachunkach 14 726,55 20 134,70 5 719,16 38 043,56
 ii. Inne środki pieniężne
 iii. Inne aktywa pieniężne
 2. Inne inwestycje krótkoterminowe
 IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe 25 754,76 95 345,62 4 232,36
 Aktywa razem 3 851 817,23 3 214 329,55 2 680 751,63 2 158 251,59
A. Kapitał (fundusz) własny 282 559,38 1 279 830,39 1 267 281,28 1 223 821,15
 I. Kapitał (fundusz) podstawowy 750 000,00 400 000,00 400 000,00 400 000,00
 II. Należne wpłaty na kapitał podstawowy
 III. Udziały (akcje) własne
 IV. Kapitał (fundusz) zapasowy 529 830,39 867 281,28 823 821,15 535 873,77
 V. Kapitał z aktualizacji wyceny
 VI. Pozostałe kapitały rezerwowe
 VII. Zysk (strata) z lat ubiegłych
 VIII. Zysk (strata) netto -997 271,01 12 549,11 43 460,13 287 947,38
 IX. Odpisy z zysku netto w ciągu roku
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 3 569 257,85 1 934 499,16 1 413 470,35 934 430,44
I. Rezerwy na zobowiązania
 1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku doch.
2. Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne
 a. Długoterminowa
 b. Krótkoterminowa
3. Pozstałe rezerwy
 a. Długoterminowa
 b. Krótkoterminowa
II. Zobowiązania długoterminowe 59 198,90 75 239,00
 1. Wobec jednostek powiązanych
2. Wobec pozostałych jednostek 59 198,90 75 239,00
 a. Kredyty i pożyczki 59 198,90 75 239,00
 b. Z tytułu emisji dłużnych papierów wartościowych
 c. Inne zobowiązania finansowe
 d. Inne
III. Zobowiązania krótkoterminowe 3 344 201,30 1 859 260,16 1 413 470,35 934 430,44
1. Wobec jednostek powiązanych 1 821 277,72
a. Z tytułu dostaw i usług o okresach wymagalności 1 821 277,72
 i. Do 12 miesięcy 1 821 277,72
 ii. Powyżej 12 miesięcy
 b. Inne
2. Wobec pozostałych jednostek 1 522 923,58 1 859 260,16 1 413 470,35 934 400,31
 a. Kredyty i pożyczki 339 964,48 355 317,10 300 000,00
 b. Z tytułu emisji dłużnych papierów wartościowych
 c. Inne zobowiązania finansowe 934 400,31
d. Z tytułu dostaw i usług o okresach wymagalności 1 078 140,30 1 389 027,93 1 019 553,66 856 210,22
 i. Do 12 miesięcy 1 078 140,30 1 389 027,93 1 019 553,66 856 210,22
 ii. Powyżej 12 miesięcy
 e. Zaliczki otrzymane na dostawy 25 500,00 5 000,03
 f. Zobowiązania wekslowe
 g. Z tytułu podatków, ceł, ZUS i innych świadczeń 52 815,78 45 646,41 55 993,81 42 965,50
 h. Z tytułu wynagrodzeń 51 244,48 39 595,72 32 922,85 30 972,30
 i. Inne 758,54 4 173,00 4 252,29
3. Fundusze specjalne 30,13
 a. ZFSS
 b. ZFRON
 c. Pozostałe
IV. Rozliczenia międzyokresowe 165 857,65
 1. Ujemna wartość firmy
2. Inne rozliczenia międzyokresowe 165 857,65
 a. Długoterminowe 156 638,17
 b. Krótkoterminowe 9 219,48
 Pasywa razem 3 851 817,23 3 214 329,55 2 680 751,63 2 158 251,59
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT (WERSJA KALKULACYJNA)
A. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w tym:
 -od jednostek powiązanych
 I. Przychody netto ze sprzedaży produktów
 II. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów
B. Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów w tym:
 -jednostkom powiązanym
 I. Koszt wytworzenia sprzedanych produktów
 II. Wartość sprzedanych towarów i materiałów
 C. Zysk (strata) brutto ze sprzedaży (A-B)
 D. Koszty sprzedaży
 E. Koszty ogólnego zarządu
 F. Zysk (strata) ze sprzedaży (C-D-E)
G. Pozostałe przychody operacyjne
 I. Zysk ze zbycia niefinansowych aktywów trwałych
 II. Dotacje
 III. Inne przychody operacyjne
H. Pozostałe koszty operacyjne
 I. Strata ze zbycia niefinansowych aktywów trwałych
 II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych
 III. Inne koszty operacyjne
 I. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (F+G-H)
J. Przychody finansowe
I. Dywidendy i udziały w zyskach w tym
 - od jednostek powiązanych
II. Odsetki w tym
 - od jednostek powiązanych
 III. Zysk ze zbycia inwestycji
 IV. Aktualizacja wartości inwestycji
 V. Inne
K. Koszty finansowe
I. Odsetki w tym:
 - dla jednostek powiązanych
 II. Strata ze zbycia inwestycji
 III Aktualizacja wartości inwestycji
 IV. Inne
 L. Zysk (strata) z działaności gospodarczej (I+J-K)
M. Wynik zdarzeń nadzwyczajnych (M.I.-M.II)
 I. Zyski nadzwyczajne
 II. Straty nadzwyczajne
 N. Zysk (strata) brutto (L-+M)
 O. Podatek dochodowy
 P. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty)
 R. Zysk (strata) netto (N-O-P)
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT (WERSJA PORÓWNAWCZA)
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 3 604 624,76 6 227 784,24 5 022 723,29 6 413 354,23
 -od jednostek powiązanych 2 513 086,89 2 768 314,94 2 321 282,87 33 006 691,06
 I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 4 726 732,43 5 981 204,27 4 692 767,63 6 117 249,82
 II. Zmiana stanu produktów -1 180 798,64 227 300,20 329 955,66 240 095,39
 III Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jed. 24 849,48
 IV. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów 58 690,97 19 279,77 31 159,54
B. Koszty działalności operacyjnej 4 397 187,67 6 102 744,03 4 908 187,49 5 969 582,62
 I. Amortyzacja 391 241,75 184 894,88 175 251,55 157 636,64
 II. Zużycie materiałów i energii 2 769 157,58 4 693 733,53 3 318 979,85 4 490 350,00
 III. Usługi obce 360 172,90 321 632,21 478 667,90 464 253,54
IV. Podatki i opłaty w tym: 44 081,44 45 446,63 55 339,18 48 195,46
 - podatek akcyzowy
 V. Wynagrodzenia 603 535,11 614 279,16 626 591,14 571 895,97
 VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia 127 616,23 134 885,79 154 312,14 142 894,57
 VII. Pozostałe koszty rodzajowe 98 224,91 101 829,23 99 045,73 64 495,44
 VIII. Wartość sprzedanych towarów i materiałów 3 157,75 6 042,60 29 861,00
 C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A-B) -792 562,91 125 040,21 114 535,80 443 771,61
D. Pozostałe przychody operacyjne 90 268,76 8 374,21 5 242,23 3 237,00
 I. Zysk ze zbycia niefinansowych aktywów trwałych 7 730,19
 II. Dotacje 8 907,35
 III. Inne przychody operacyjne 73 631,22 8 374,21 5 242,23 3 237,00
E. Pozostałe koszty operacyjne 240 054,33 78 036,06 20 874,45 14 600,48
 I. Strata ze zbycia niefinansowych aktywów trwałych 49 617,16 6 383,85
 II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych 224 274,35 3 000,00
 III. Inne koszty operacyjne 15 779,98 25 418,90 20 874,45 8 216,63
 F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D-E) -942 348,48 55 378,36 98 903,58 432 408,13
G. Przychody finansowe 1 401,35 15,70 6,55 418,10
I. Dywidendy i udziały w zyskach w tym
 - od jednostek powiązanych
II. Odsetki w tym 1 401,35 15,70 6,55 418,10
 - od jednostek powiązanych
 III. Zysk ze zbycia inwestycji
 IV. Aktualizacja wartości inwestycji
 V. Inne
H. Koszty finansowe 56 323,88 36 074,35 26 149,60 28 882,85
I. Odsetki w tym: 56 323,88 30 600,88 20 895,96 28 882,85
 - dla jednostek powiązanych
 II. Strata ze zbycia inwestycji
 III Aktualizacja wartości inwestycji
 IV. Inne 5 473,47 5 253,64
 I. Zysk (strata) z działaności gospodarczej (F+G-H) -997 271,01 19 319,71 72 760,53 403 943,38
J. Wynik zdarzeń nadzwyczajnych (J.I.-J.II)
 I. Zyski nadzwyczajne
 II. Straty nadzwyczajne
 K. Zysk (strata) brutto (I-+J) -997 271,01 19 319,71 72 760,53 403 943,38
 L. Podatek dochodowy 6 770,60 29 300,40 115 996,00
 M. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty)
 N. Zysk (strata) netto (K-L-M) -997 271,01 12 549,11 43 460,13 287 947,38
 
Wygrane przetargi:
2011-06-20
udzielenie kredytu obrotowego w formie linii odnawialnej z limitem do wysokości 3.000.000 PLN
Wartość397721,10
ZamawiającyTeatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Plac Grunwaldzki 1, 1, , 81-372, pomorskie, 058 6209521, 0-58 6203347
Opis1. Przedmiotem zmówienia jest udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego na okres od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. z przeznaczeniem na zapewnienie płynności finansowych realizacji projektu pn. Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni 2. Projekt pn. Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Oś Priorytetowa 3. Funkcje miejskie i metropolitalne; Działanie 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej; Poddziałanie: 3.2.2. Inwestycje zwiększające potencjał rozwojowy miast. 3. Kwota kredytu: 3.000.000,-PLN (słownie: trzy miliony złotych). Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego, co nie oznacza że zostanie w pełni wykorzystana 4. Okres kredytowania wg potrzeb Zamawiającego planowany jest od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. 5. Kredyt uruchamiany będzie w transzach na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego 6. Spłata kapitału następować będzie na pisemny wniosek Zamawiającego 7. Kredyt ma charakter odnawialny, co oznacza, że każda spłata całości lub części zadłużenia powoduje, że odnawia się on do wysokości limitu kredytowego tj. 3.000.000,-PLN i może być wykorzystany ponownie w okresie, na jaki został przyznany 8. Kredyt będzie uruchomiony bez konieczności składania odrębnego wniosku kredytowego - w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy na rachunek wskazany przez Zamawiającego 9. Uruchamianie środków następować będzie na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, realizowanych w ciężar wskazanego rachunku bankowego, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotowych dyspozycji w dniu następnym po złożeniu dyspozycji u Wykonawcy 10. Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt w polskich złotych (PLN), w formie bezgotówkowej 11. Koszty obsługi kredytu stanowią: - Oprocentowanie kredytu zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania ustalone jest według zmiennej stopy procentowej, ustalonej na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych + stała przez cały okres kredytowania marża banku - Prowizja - liczona jako % od kwoty postawionego do dyspozycji kredytu obrotowego średnioterminowego w formie linii odnawialnej, płatna w terminie 5 dni od uruchomienia pierwszej transzy kredytu. Wysokość prowizji nie może być wyższa niż 1,0% 12. Spłata kredytu, odsetek, marży oraz prowizji będzie dokonywana w złotych polskich (PLN) 13. Spłata odsetek następowała będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, począwszy od miesiąca uruchomienia środków z kredytu 14. Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku 15. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami 16. Marża kredytodawcy i prowizja za uruchomienie kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Kredytodawcy należne z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych dodatkowych kosztów 17. Ostateczny termin spłaty kredytu upływa w dniu 31.12.2013 roku. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia środków finansowych na całkowitą spłatę kredytu w ostatecznym terminie jego spłaty 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów 19. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu 20. Sporządzanie aneksów, harmonogramów spłaty kredytu lub inne czynności związane z obsługą kredytu nie będą obciążone dodatkowymi kosztami 21. Wykonawca dokona uruchomienia kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego 22. Wykonawca powinien zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami, po uprzednim powiadomieniu Banku przez Zamawiającego faxem w terminie 1 dnia roboczego, o zamiarze dokonania takiej spłaty 23. Proponowanym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
 
2011-04-29
Bankowa obsługa Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Wartość0,00
ZamawiającyWojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 24, , 53-148, dolnośląskie, 71 333-09-30, 333 09 40, 71 332 37 76
OpisPrzedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług bankowych na rachunku podstawowym i pozostałych rachunkach; wydanie i obsługa kart płatniczych; udostępnienie skrytki depozytowej w celu przechowywania papierów wartościowych; udostępnienie, wdrożenie i obsługa systemu bankowości elektronicznej; prowadzenie operacji kapitałowych polegających na lokowaniu nadwyżek finansowych znajdujących się na rachunkach.
 
2011-03-25
Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7.000.000,00 złotych.
Wartość227122,19
ZamawiającyUrząd Miasta i Gminy, Plac Zwycięstwa 13, 13, , 32-005, małopolskie, małopolskie, 012 2811003, 012 2811991
OpisUdzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7 000 000,00 zł zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Niepołomice na rok 2011r.: 1. Kwota kredytu wypłacona w jednej transzy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, z okresem spłaty jednorazowej do 31.12.2011r. 2.Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek bankowy Zamawiającego. AAktualny rachunek zamawiającego: w Banku Millenium nr 19 1160 2202 0000 0000 6079 6279. Zamawiający zastrzega zmianę nr konta, na który będą przekazywane środki. Zamawiający wykorzysta kwotę kredytu poprzez złożenie dyspozycji na przekazanie środków. 3.Prowizja za uruchomienie kredytu jest jednorazowa, płatna po otrzymaniu środków kredytowych. 4.Wykonawca naliczy odsetki od kwoty wykorzystanej przez zamawiającego jednorazowo na koniec roku 2011 w oparciu o stawkę WIBOR 3M. 5.Odsetki będą płatne do dnia 31.12.2011r. 6.Odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji. 7.Zabezpieczeniem kwoty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. ródłem spłaty kredytu wraz z odsetkami będą środki własne Gminy Niepołomice oraz udziały we wpływach z podatku dochodowego od osób prawnych i osób fizycznych. Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7 000 000,00 zł zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Niepołomice na rok 2011r.: 1. Kwota kredytu wypłacona w jednej transzy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, z okresem spłaty jednorazowej do 31.12.2011r. 2.Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek bankowy Zamawiającego. Aktualny rachunek zamawiającego: w Banku Millenium nr 19 1160 2202 0000 0000 6079 6279. 3.Prowizja za uruchomienie kredytu jest jednorazowa, płatna po otrzymaniu środków kredytowych. 4.Wykonawca naliczy odsetki od kwoty wykorzystanej przez zamawiającego jednorazowo na koniec roku 2011 w oparciu o stawkę WIBOR 3M. 5.Odsetki będą płatne do dnia 31.12.2011r. 6.Odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji. 7.Zabezpieczeniem kwoty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. ródłem spłaty kredytu wraz z odsetkami będą środki własne Gminy oraz udziały we wpływach z podatku dochodowego od osób prawny i fizycznych.;
 
2010-08-27
Wykonywanie bakowej obsługi budżetu Gminy Miasta Tarnowa
Wartość177090,41
ZamawiającyUrząd Miasta Tarnowa Zespół Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, 2, , 33-100, małopolskie, małopolskie, 014 6882433, 014 6215308
Opis1. Otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Tarnowa (dotyczy to wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Miasta Tarnowa). 2. Elektroniczna obsługa rachunków typu -Home banking- umożliwiająca w szczególności: 2.1. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Gminy Miasta Tarnowa, 2.2. przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, 2.3. wywołanie dowolnej operacji wg ww. kryteriów, 2.4. składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, 2.5. składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe, w tym lokaty overnight, 2.6. obsługę systemu na platformie internetowej, 2.7. autoryzację operacji poprzez podpis elektroniczny, 2.8. monitorowanie operacji i sporządzanie z całego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji, 2.9. umożliwienie na wskazanych stanowiskach służb finansowych Miasta podglądu i monitorowania w czasie rzeczywistym sald i operacji realizowanych na wszystkich rachunkach Gminy i jednostkach organizacyjnych, 3. Lokowanie środków na lokatach typu overnight z możliwością automatycznej prolongaty takich lokat. 4. Lokowanie środków na innych lokatach terminowych z możliwością ich automatycznej prolongaty. 5. Prowadzenie i obsługa skonsolidowanego rachunku budżetu miasta, na który przenoszone będzie dodatnie lub ujemne saldo rachunku bieżącego budżetu miasta, a także dodatnie salda rachunków jednostek budżetowych Gminy Miasta Tarnowa, wyłączając: a) rachunki: Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym, funduszu świadczeń socjalnych i sum depozytowych, rachunki dochodów własnych, b) rachunki zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych, 6. W przypadku wystąpienia dodatniego salda wyższego niż 50.000 zł automatyczne lokowanie środków z rachunku skonsolidowanego na lokaty overnight. 7. W przypadku wystąpienia dodatniego salda niższego niż 50.000 zł zaoferowanie zmiennego oprocentowania a vista. 8. Udzielenie Gminie Miasta Tarnowa, na jej wniosek, trzyletniego kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu w wysokości do 25.000.000 zł (dwadzieścia pięć milionów złotych) bez zabezpieczenia. Kredyt będzie liczony jako różnica między kwotą kredytu w rachunku bieżącym Gminy i sumą sald rachunków, wyłączając rachunki wymienione powyżej, nie liczone do konsolidacji. Kredyt w rachunku bieżącym nie będzie oprocentowany w sytuacji, gdy będzie on niższy niż suma kwot na rachunkach jednostek budżetowych Gminy Miasta Tarnowa. 9. Zaoferowanie Gminie Miasta Tarnowa na rachunkach niepodlegających konsolidacji na ww. warunkach zmiennego oprocentowania a vista. 10. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. 11. Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 13:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 13:00 w dniu następnym do godz. 11:00. Czas otrzymywania wyciągów, najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego
 
2008-12-09
Bankowa obsługa budżetu szpitala.
Wartość6720.00
ZamawiającySamodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231, 231, , 00-416, mazowieckie, mazowieckie, 022 5841110, 022 5841109
OpisBankowa obsługa budżetu szpitala
 
2008-07-10
IFPS/32/08
Wartość10340
ZamawiającyInstytut Fizjologii i Patologii Słuchu, ul. Pstrowskiego 1, 1, , 01-943, mazowieckie, mazowieckie, 022 8356670, 022 8355214
OpisKompleksowa obsługa bankowa
 
2008-06-19
Dostawa przedpłaconych kart płatniczych.
Wartość
Zamawiający Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia ds. Obsługi Świadczeń Rodzinnych, ul. Urzędnicza, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385968, fax 042 6385968.
Opis Dostawa przedpłaconych kart płatniczych
 
2008-04-24
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego..
Wartość
Zamawiający Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, fax 041 3705290.
Opis Zamówienie obejmuje: ? Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł na modernizację budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ( SPZPOZ) ? Kredyt zostanie udzielony według zmiennej stopy oprocentowania. ? Będzie istniała możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu). ? Gotowość do udzielenia kredytu od 1 kwietnia 2008 r. ? Środki będą uruchomione w formie polecenia przelewu ? Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 3M. ? Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób: - Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 3M (wg stawki na dzień 7 marzec 2008r). Wykonawca jest obowiązany wliczyć wszelkie opłaty do oprocentowania kredytu w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową zwaną bazową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, - Wysokość prowizji liczonej jako % kredytu od całej kwoty kredytu.
 
2008-01-02
Wykonanie bankowej obsługi budżetu dla Szpitala Specjalistycznego.
Wartość
Zamawiający Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623422, fax 032 2623422.
Opis Wykonanie bankowej obsługi budżetu dla Szpitala Specjalistycznego
 
2007-12-14
Prowadzenie i obsługa rachunku bieżącego Uczelni..
Wartość
Zamawiający Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego, ul. Żeromskiego, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, fax 041 3497278.
Opis Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i obsługa rachunku bieżącego Uczelni oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym.
 
2007-11-15
Dostawa i obsługa kart płatniczych przedpłaconych służących do wypłaty świadczeń..
Wartość
Zamawiający Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Marynarki Polskiej, 80-865 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5207000, fax 058 5207001.
Opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i obsługa kart płatniczych przedpłaconych służących do wypłaty świadczeń w ilości 22000 szt.
 
2007-11-23
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na inwestycje Powiatu w 2007r..
Wartość
Zamawiający Zarząd Powiatu w Limanowej, ul. Józefa Marka, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3375360, fax 018 3375880.
Opis Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na inwestycje powiatowe w 2007r. w wysokości 5 148 667 zł.
 
2007-11-08
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie zadania inwestycyjnego p.n. /Budowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy-Zdroju/.
Wartość
Zamawiający Urząd Miejski w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4715320 w. 135, fax 018 4715653.
Opis Przedmiot zamówienia dotyczy: Udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie zadania inwestycyjnego p.n. /Budowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy-Zdroju/ 2. Szczegółowy zakres zamówienia: 1/ kredyt długoterminowy 2/ kwota kredytu: 3.000.000 zł 3/ okres kredytowania: 8 lat 4/ karencja w spłacie kapitału: do 20-03-2008 r. 5/ spłata kapitału po upływie okresu karencji, w okresach kwartalnych; - 2008 rok: 20.03 - 400.000 zł 20.06 - 100.000 zł 20.09 - 50.000 zł 20.12 - 50.000 zł - 2009 rok: 20.03 - 210.000 zł 20.06 - 50.000 zł 20.09 - 50.000 zł 20.12 - 50.000 zł - lata 2010 - 2013 - analogicznie, jak rok 2009. - 2014 rok: 20.03 - 200.000 zł 20.06 - 50.000 zł 20.09 - 50.000 zł 20.12 - 50.000 zł - 2015 rok: 20.03 - 250.000 zł 6/ Oprocentowanie kredytu będzie naliczane kwartalnie według rzeczywistej liczby dni występujących w danym roku (365/366 dni) i od rzeczywistego zadłużenia, według zmiennej stopy WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych + marża banku. Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego lecz jeszcze nie uruchomionego. Pierwsze odsetki płatne będą do 31-12-2007 r. 7/ O kwocie należnych odsetek Zamawiający będzie informowany pisemnie w terminie 7 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki od kredytu stają się wymagalne w ostatnim dniu każdego okresu odsetkowego.Odsetki naliczane będą kwartalnie na 20 dzień każdego ostatniego miesiąca kwartału, z terminem płatności do końca kwartału. 8/ Odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty kredytu obliczane będą w oparciu o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie. 9/ Zamawiający nie wyraża zgody na kapitalizację odsetek. 10/ Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do: - uruchamiania kredytu w transzach, - wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części, - wcześniejszej spłaty poszczególnych rat w ramach danego roku budżetowego. 11/ W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po dacie spłaty. 12/ Prowizja od kredytu zostanie w całości zapłacona w dniu uruchomienia kredytu. 13/ Zabezpieczeniem kredytu i odsetek będzie wyłącznie weksel własny in blanco. Niedopuszczalne są w tym zakresie inne zapisy w umowie kredytowej, w tym także o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 97, ust. 1 i 2 ustawy Prawo Bankowe. 14/ Kredyt winien być udzielony nie później niż 20 grudnia 2007 roku. Niemniej dla potrzeb kalkulacji kosztów, jako dzień uruchomienia przyjmuje się 29.11.2007 r. Ostateczny termin uruchomienia oraz transze zostaną określone w umowie kredytowej. 15/ Sposób finansowania inwestycji p.n. /Budowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy-Zdroju/ jest zgodny z postanowieniami zawartymi w uchwale budżetowej na 2007 rok. 16/ Uruchomienie kredytu będzie następowało na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 17/ Nie przewiduje się dokumentowania (rozliczania) wykorzystania kredytu.
 
 
Dotacje z UE:
Tytuł projektu Beneficjent Województwo Fundusz Program operacyjny Nr i nazwa działania Całkowita wartość projektu Wartość wkładu Unii Europejskiej
Centrum Badań i Rozwoju Produktów Bankowych w ramach struktury BHW ABC Sp. z o.o. łódzkie Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 4.5. Wsparcie inwestycji o dużym znaczeniu dla gospodarki 6 521 726,40 2 165 981,90
 
ANALIZA WSKAŹNIKOWA
TABELA Z WYNIKAMI ANALIZY POZIOMEJ RACHUNKU ZYSKÓW I STRAT (DYNAMIKA)
  200820072006
Przychody z sprzedaży-42,12 %23,99 %-21,68 %
Koszty działalności operacyjnej-27,95 %24,34 %-17,78 %
Wynagrodzenia-1,75 %-1,96 %9,56 %
Zysk/strata ze sprzedażyn/a9,17 %-74,19 %
Pozostałe przychody operacyjne977,94 %59,75 %61,95 %
Pozostałe koszty operacyjne207,62 %273,84 %42,97 %
Zyska/strata z działalności operacyjnejn/a-44,01 %-77,13 %
Przychody finansowe8825,80 %139,69 %-98,43 %
Koszty finansowe56,13 %37,95 %-9,46 %
Zyska/strata z działalności gospodarczejn/a-73,45 %-81,99 %
Wynik zdarzeń nadzwyczajnychn/an/an/a
Zysk brutton/a-73,45 %-81,99 %
Podatek dochodowyn/a-76,89 %-74,74 %
Zysk netton/a-71,13 %-84,91 %
STRUKTURA BILANSU
  2008200720062005
Udział aktywów trwałych41,00%42,07%42,02%54,66%
Udział aktywów obrotowych59,00%57,93%57,98%45,34%
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
Algorytmy, które stosowane w analizie sprawności zarządzania miały następującą postać:
Płynność bieżąca=Aktywa obrotowe
Zobowiązania krótkoterminowe
Płynność szybka=Należności krótkoterminowe + Inwestycje krótkoterminowe
Zobowiązania krótkoterminowe
Płynność gotówkowa=Inwestycje krótkoterminowe
Zobowiązania krótkoterminowe
  2008200720062005
Wskaźnik płynności bieżącej0,6801,0011,1001,047
Wskaźnik płynności szybkiej0,3480,2200,2950,265
Wskaźnik płynności gotowką0,0040,0110,0040,041
SPRAWNOŚĆ ZARZĄDZANIA
Analiza wyników sprawności zarządzania w przedsiębiorstwach ma szczególne znaczenie. Prowadzi, bowiem do wyznaczenia wysokości cyklu konwersji gotówkowej. Badanie to prowadzone jest na dwóch poziomach wyrażonych w dniach lub razach.
  2008200720062005
Rotacja należności w razach 3,1415,9812,2230,62
Rotacja należności w dniach 116,2522,9029,8611,92
Rotacja zobowiązań w razach 1,083,353,556,86
Rotacja zobowiązań w dniach 338,63109,27102,7253,18
Rotacja zapasów w razach 3,334,594,428,82
Rotacja zapasów w dniach 109,7579,7482,6841,37
Cykl konwersji gotówkowej -112,63-6,639,820,11
Algorytmy, które stosowane są w analizie płynności mają następującą postać:
Rotacja należności w razach=Przychody z sprzedaży
Należności krótkoterminowe
Rotacja zobowiązań w razach=Przychody z sprzedaży
Zobowiązania krótkoterminowe
Rotacja zapasów w razach=Przychody z sprzedaży
Zapasy
Rotacja należności w dniach=Należności krótkoterminowex 365
Przychody z sprzedaży
Rotacja zobowiązań w dniach=Zobowiązania krótkoterminowex 365
Przychody z sprzedaży
Rotacja zapasów w dniach=Zapasyx 365
Przychody z sprzedaży

Cykl konwersji gotówkowej [w dniach]:
rotacja należności + rotacja zapasów - rotacja zobowiązań
ANALIZA ZYSKOWNOŚCI
Część ta jest szczególnie istotna dla właścicieli firmy, gdyż wskazuje na mozliwości osiągnięcia przez udziałowców zysków z ich inwestycji w postaci wniesionych kapitałów.
  2008200720062005
ROI -0,2590,0040,0160,133
ROE -3,5290,0100,0340,235
Zyskowność przychodów -0,2770,0020,0090,045
Algorytmy, które stosowane w analizie sprawności zarządzania miały następującą postać:
ROI=Zysk netto
Aktywa ogółem
ROE=Zysk netto
Kapitały własne
Zyskowność sprzedaży=Zysk netto
Przychody ze sprzedaży
ANALIZA POZIOMU ZADŁUŻENIA
Analizie poziomu zadłużenia szczególną wagę nadają banki, gdyż daje ona wiele odpowiedzi z punktu widzenia dostawcy kapitału. Nasze analizy dokonywane są na trzech poziomach. Poziom pierwszy to pokrycie aktywów. Wskazuje ono na zaangażowanie właściciela firmy (kapitał własny) w całość kapitału jaki posiada firma. W doktrynie uznaje się, że im wyższy poziom udziału kapitału własnego w sumie bilansowej tym firma jest bezpieczniejsza dla zewnętrznych dostawców kapitału (banków, firm udzielających kredytu kupieckiego). Z drugiej jednak strony należy pamiętać, że zbyt wysoki udział kapitałów własnych prowadzi do spadku zyskowności, gdyż właściciel firmy żąda wysokiej stopy zwrotu z takiej inwestycji. Wskaźnik ten wylicza się stosując następujący algorytm:
Pokrycie aktywów=Suma aktywów
Kapitały własne

Wskaźnik zadłużenia ogólnego=Zobowiązania krótkoterminowe + zobowiązania 
Kapitały własne
Dane pochodzące z tego wskaźnika informują o tym kto w większym stopniu finansuje tą firmę: czy właściciel (kapitał własny), czy zewnętrzni dostawcy kapitału (banki, dostawcy sprzedający na kredyt kupiecki)?
Pokrycie aktywów trwałych=Kapitały własne
Aktywa trwałe
  2008200720062005
Pokrycie aktywów13,632,512,121,76
Wskaźnik zadłużenia ogólnego12,041,511,120,76
Pokrycie aktywów trwałych0,180,951,131,04
ANALIZA PRODUKTYWNOŚCI
Ostatnią grupą wskaźników są wskaźniki świadczące o poziomie produktywności aktywów oraz aktywów trwałych. Algorytmy tych wskaźników mają następującą postać:
Produktywność aktywów=Przychody ze sprzedaży
Aktywa ogółem

Produktywność aktywów trwałych=Przychody ze sprzedaży
Aktywa trwałe
  2008200720062005
Produktywność aktywów0,941,941,872,97
Produktywnośc aktywów trwałych2,284,614,465,44
OCENA PRAWDOPODOBIEŃSTWA UPADŁOŚCI
InfoVeriti przeprowadza badania w zakresie prawdopodobieństwa upadłości dla polskich przedsiębiorstw. Wyniki tych badań prezentowane są m. in. w Businessman Magazine. Na podstawie naszych badań wykazano jakie wskaźniki najlepiej potrafią wskazać prawdopodobieństwo upadku firmy oraz wartości jakie uznane są za krytyczne. Poniżej prezentujemy wskaźniki dla sektora, w którym działa firma wraz z ich krytycznymi wartościami:
Wskaźnik Wrażliwość Wartość krytyczna
rotacja należności w dniach 82,80% 104,59
cykl konwersji gotówkowej 89,10% -100,48
rotacja zobowiązań w dniach 89,50% 214,05
pokrycie majątku trwałego 91,70% -0,12
kapitał obrotowy 91,80% -63,60%
zyskowność sprzedaży 91,90% -0,15
ROI 91,90% -0,22
ROE 92,90% -0,21
Firma osiągnęła następujące wyniki na tych wskaźnikach (badanie dotyczy zawsze ostatniego roku obrotowego):
Wskaźnik Wartość krytyczna [2008]
rotacja należności w dniach 116,25
cykl konwersji gotówkowej -112,63
rotacja zobowiązań w dniach 338,63
pokrycie majątku trwałego 0,18
kapitał obrotowy -27,83 %
zyskowność sprzedaży -0,28
ROI -0,26
ROE -3,53
Porównanie to pokazuje, że istnieją bezpośrednie przesłanki, które świadczyć mogą o zagrożeniu bankructwem firmy.
 
OGŁOSZENIA Z MSIG
 
Ogłoszenia z monitora sądowego i gospodarczego (MSIG):
Monitor Data publikacji Pozycja Kategoria Podkategoria
3604 2010-12-20 15388 OGŁOSZENIA WYMAGANE PRZEZ KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
 
 
POWIĄZANIA KAPITAŁOWO-OSOBOWE
INFORMACJE DOTYCZĄCE OSÓB
 
KUNCICKI, JERZY ZBIGNIEW  
Data Firma Rodzaj zdarzenia Dotyczy Stanowisko/Funkcja Ilość Udziałów Wartośc Udziałów
21.11.2001 WILBO S.A. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
14.01.2002 DAL-PESCA S.A. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
19.10.2005 MEWA SP. Z O.O. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
10.02.2006 MEWA SP. Z O.O. Odwołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
21.02.2006 WILBO S.A. Odwołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
 
 
MILEWSKI, BENEDYKT  
Data Firma Rodzaj zdarzenia Dotyczy Stanowisko/Funkcja Ilość Udziałów Wartośc Udziałów
06.06.2002 MEWA SP. Z O.O. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
05.02.2003 SPÓŁDZIELNIA PRACY PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO MEWA W OLSZTYNIE W LIKWIDACJI Powołano Likwidatorzy LIKWIDATOR  
26.11.2003 MEWA SP. Z O.O. Zmiana (Stanowisko) Zarząd WICEPREZES ZARZĄDU  
19.10.2005 MEWA SP. Z O.O. Odwołano Zarząd WICEPREZES ZARZĄDU  
 
 
NONNA, GRZEGORZ STANISŁAW  
Data Firma Rodzaj zdarzenia Dotyczy Stanowisko/Funkcja Ilość Udziałów Wartośc Udziałów
21.11.2001 WILBO S.A. Powołano Zarząd WICEPREZES ZARZĄDU  
14.01.2002 DAL-PESCA S.A. Powołano Zarząd WICEPREZES ZARZĄDU  
01.10.2004 WILBO S.A. Odwołano Zarząd WICEPREZES ZARZĄDU  
27.01.2006 WILBO S.A. Udzielono Prokurenci SAMOISTNA  
10.02.2006 MEWA SP. Z O.O. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
30.04.2007 MEWA SP. Z O.O. Odwołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
 
 
SADECKI, MIROSŁAW  
Data Firma Rodzaj zdarzenia Dotyczy Stanowisko/Funkcja Ilość Udziałów Wartośc Udziałów
15.01.2001 MEWA SP. Z O.O. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
25.04.2001 WIMAR GIERZYŃSKA - SP. J. Powołano Zarząd CZŁONEK  
25.04.2001 WIMAR GIERZYŃSKA - SP. J. Został Wspólnicy WSPÓLNIK  
23.07.2001 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-S.A. Powołano Zarząd WICEPREZES ZARZĄDU  
06.06.2002 MEWA SP. Z O.O. Odwołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
16.10.2002 REXPOL SP. Z O.O. Powołano Rada nadzorcza CZŁONEK  
23.12.2002 TUTTI SP. Z O.O. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
23.12.2002 TUTTI SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 400 200 000
28.01.2003 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-S.A. Odwołano Zarząd WICEPREZES ZARZĄDU  
28.01.2003 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-S.A. Powołano Rada nadzorcza CZŁONEK  
24.07.2003 JARMIKO SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 334 167 000
24.07.2003 JARMIKO SP. Z O.O. Udzielono Prokurenci SAMODZIELNA  
26.11.2003 LEWIATAN KUJAWY SP. Z O.O. Powołano Rada nadzorcza CZŁONEK  
26.01.2004 TUTTI SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 800 400 000
22.06.2004 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-S.A. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
22.06.2004 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-S.A. Odwołano Rada nadzorcza CZŁONEK  
29.06.2004 PRO LOGISTYKA S.A. Powołano Rada nadzorcza CZŁONEK  
10.08.2004 TUTTI SP. Z O.O. Odwołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
10.08.2004 TUTTI SP. Z O.O. Udzielono Prokurenci SAMODZIELNA  
07.10.2004 REXPOL SP. Z O.O. Odwołano Rada nadzorcza CZŁONEK  
27.12.2004 LEWIATAN KUJAWY SP. Z O.O. Odwołano Rada nadzorcza CZŁONEK  
27.02.2006 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-S.A. Odwołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
19.04.2007 TUTTI SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 600 800 000
 
 
WALASEK, BARTŁOMIEJ  
Data Firma Rodzaj zdarzenia Dotyczy Stanowisko/Funkcja Ilość Udziałów Wartośc Udziałów
10.08.2001 SPES SP. Z O.O. Powołano Zarząd CZŁONEK ZARZĄDU  
10.08.2001 SPES SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 25 12 500
06.06.2002 MEWA SP. Z O.O. Udzielono Prokurenci PROKURA SAMOISTNA  
26.11.2003 MEWA SP. Z O.O. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
26.11.2003 MEWA SP. Z O.O. Odwołano Prokurenci PROKURA SAMOISTNA  
19.10.2005 MEWA SP. Z O.O. Odwołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
17.11.2005 TUTTI SP. Z O.O. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
29.12.2005 JARMIKO SP. Z O.O. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
 
 
ZABROCKI, MAREK  
Data Firma Rodzaj zdarzenia Dotyczy Stanowisko/Funkcja Ilość Udziałów Wartośc Udziałów
16.10.2001 TAX BIS SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 38 3 800
06.11.2002 TAX BIS SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 38 19 000
11.07.2003 TAX BIS SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 190 95 000
25.07.2003 DOM I OGRÓD SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 15 150 1 515 000
03.10.2003 ROJAL MARKETY SP. Z O.O. Powołano Rada nadzorcza CZŁONEK  
03.12.2003 AFILA SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 20 10 000
16.01.2004 AFILA SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 40 20 000
19.02.2004 ROJAL MARKETY SP. Z O.O. Odwołano Rada nadzorcza CZŁONEK  
30.04.2007 MEWA SP. Z O.O. Powołano Zarząd PREZES ZARZĄDU  
30.04.2007 MEWA SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 500 750 000
28.05.2007 AFILA SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 145 72 500
 
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE FIRM
 
DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS S.A.
Data Firma Rodzaj zdarzenia Dotyczy Funkcja Ilość Udziałów Wartośc Udziałów
03.09.2001 ELEKTRONICZNA SIEĆ HANDLOWA MERKURY SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 207 207 000
23.10.2002 ARTEMIS SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 400 350 000
08.07.2003 ARTEMIS SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 400 350 000
30.03.2005 PARTNER SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 750 375 000
06.09.2006 PARTNER SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 750 375 000
15.01.2001 MEWA SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 55 27 500
26.07.2001 BDB SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 200 100 000
20.09.2001 MEWA SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 440 220 000
16.10.2002 REXPOL SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 100 550 000
23.04.2003 REXPOL SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 800 900 000
31.07.2003 ANNA SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 424 212 000
12.11.2003 REXPOL SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 4 000 2 000 000
15.02.2005 MEWA SP. Z O.O. Zmiana (Nazwa) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 825 412 500
19.10.2005 MEWA SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 500 750 000
04.11.2005 REXPOL SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 5 800 2 900 000
29.11.2005 BDB SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 210 105 000
24.01.2006 BDB SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 290 145 000
15.03.2006 MARS SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 200 100 000
31.08.2006 BDB SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 290 145 000
12.09.2006 REXPOL SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 8 800 4 400 000
07.12.2006 ANNA SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 424 212 000
14.02.2002 LEWIATAN POMORZE SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 111 111 000
29.11.2002 LEWIATAN POMORZE SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 126 126 000
06.04.2005 LEWIATAN POMORZE SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 126 126 000
18.11.2005 MEWA SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 500 750 000
 
 
KLM INVESTMENT SP. Z O.O.
Data Firma Rodzaj zdarzenia Dotyczy Funkcja Ilość Udziałów Wartośc Udziałów
15.01.2001 MEWA SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 45 22 500
20.09.2001 MEWA SP. Z O.O. Zmiana (Udziały) Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 360 180 000
11.12.2003 SYRENA ROYAL SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 4 800 2 400 000
15.02.2005 MEWA SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 675 337 500
25.02.2005 SYRENA ROYAL SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 4 800 2 400 000
19.10.2005 MEWA SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 675 337 500
 
 
WILBO S.A.
Data Firma Rodzaj zdarzenia Dotyczy Funkcja Ilość Udziałów Wartośc Udziałów
14.01.2002 DAL-PESCA S.A. Został Akcjonarjusze AKCJONARIUSZ  
18.11.2005 MEWA SP. Z O.O. Został Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 500 750 000
30.04.2007 MEWA SP. Z O.O. Usunięto Udziałowcy UDZIAŁOWIEC 1 500 750 000
 
 
ZALEGŁOŚCI PŁATNICZE
KGW - Krajowa Giełda Wierzytelności
Status: Są informacje
LpTytułData płatnościData wezwaniaWysokość zobowiązaniaWalutaKwota niespłaconaWaluta
1.Faktura VAT nr:1701332005-11-081 622,60PLN
2.Faktura VAT nr:1500042005-12-14341,60PLN
3.Faktura VAT nr:1701172005-10-06427,00PLN
Podsumowanie
Informacje negatywneInformacje DodatkoweWnioski kredytowe
LiczbaNiespłaconeZobowiązania
32 391,20 PLN 00
 
BGW - Baza Giełd Wierzytelności
Status: Są informacje
LpTytułData płatnościData wezwaniaWysokość zobowiązaniaWalutaKwota niespłaconaWaluta
1. 63/06/20062005.10.217 839,72PLN
Podsumowanie
Informacje negatywneInformacje DodatkoweWnioski kredytowe
LiczbaNiespłaconeZobowiązania
17 839,72 PLN 00