Przychody: Porównanie przychodu spółki ze średnimi przychodami osiąganymi przez spółki działające w danej branży.
Zysk netto: Porównanie zysku (straty) netto spółki ze średnimi zyskami (stratami) osiąganymi przez spółki działającej w danej branży
Dynamika przychodów: Porównanie dynamiki przychodów spółki ze
średnią dynamiką osiągnięć przez spółki działające w danej branży.
Dynamika obrazuje tendencje zmiany wysokości przychodów w poszczególnych
latach.
2010
2009
2008
2007
2006
2005
Firma (mln.):
10,348
8,390
8,968
7,804
7,211
Branża (mln.):
4,372
3,903
4,089
3,932
2,730
2,421
Branża (ilość firm):
89
126
129
131
147
146
2010
2009
2008
2007
2006
2005
Firma (tys.):
885,468
572,315
280,939
615,100
991,909
Branża (tys.):
87,804
86,439
91,784
117,273
99,648
95,614
Branża (ilość firm):
99
148
153
148
165
158
2010
2009
2008
2007
2006
2005
Firma:
23,340
-6,440
14,910
8,220
4,450
Branża:
5,709
-3,625
6,915
10,124
21,568
21,681
Branża (ilość firm):
61
82
88
94
109
118
Dynamika zysku netto
Rentowność przychodów
Płynność gotówkowa
Dynamika zysku netto: Porównanie dynamiki zysku (straty) netto
spółki ze średnią dynamiką osiągnięć przez spółki działające w danej
branży. Dynamika obrazuje tendencje zmiany wysokości zysku (straty)
netto w poszczególnych latach.
Rentowność przychodów: Porównanie rentowności przychodów spółki
ze średnią rentownością przychodów osiągnięć przez spółki z danej
branży. Rentowność informuje jaką część przychodów ze sprzedaży stanowi
zysk netto.
Rentowność przychodów = Zysk netto / Przychody ze sprzedaży
Płynność gotówkowa: Porównanie płynności gotówkowej spółki ze
średnią płynnością osiągnięć przez spółki z danej branży. Płynność
gotówkowa określa zdolność do terminowego regulowania krótkoterminowych
zobowiązań.
ROE: Porównanie wskaźnika ROE spółki ze średnią wartością
wskaźnika osiągnięć przez spółki z danej branży. ROE - zwrot z kapitału
własnego, oznacza jak wiele zysku udało się wygospodarować spółce z
wniesionych kapitałów własnych, tj. określa ile groszy czystego zysku
udało się osiągniąć spółce z jednej złotówki kapitałów własnych.
ROE = Zysk netto / Kapitały własne
ROI: Porównanie wskaźnika ROI spółki ze średnią wartością
wskaźnika osiągnięć przez spółki z danej branży. ROI - zwrot z
inwestycji, należy do wskaźników rentowności, stosowanych w celu
zmierzenia efektywności działania przedsiębiorstwa, niezależnie od
struktury jego majątku czy czynników nadzwyczajnych. określa ile groszy
czystego zysku udało się osiągniąć spółce z jednej złotówki aktywów.
ROI = Zysk netto / Aktywa ogółem
Zadłużenie ogólne: Porównanie wskaźnika zadłużenia ogólnego
spółki ze średnią wartością wskaźnika osiągnięć przez spółki z danej
branży. Zadłużenie ogólne określa udział całości zobowiązań w
finansowaniu działalności firmy.
Zadłużenie ogólne = Zobowiązania / Kapitał własny
2010
2009
2008
2007
2006
2005
Firma:
0,217
0,179
0,107
0,263
0,576
Branża:
0,183
0,213
0,116
0,243
0,170
0,240
Branża (ilość firm):
99
148
153
148
165
158
2010
2009
2008
2007
2006
2005
Firma:
0,126
0,098
0,054
0,127
0,237
Branża:
0,013
-0,062
-0,040
0,074
0,052
0,035
Branża (ilość firm):
99
148
153
147
165
158
2010
2009
2008
2007
2006
2005
Firma:
0,190
0,150
0,260
0,230
0,340
Branża:
0,731
0,350
0,405
0,711
0,713
0,523
Branża (ilość firm):
95
147
147
145
165
156
Zadłużenie: pokrycie aktywów
Max. kredyt kupiecki
Ocena ryzyka (Scorring)
Zadłużenie - pokrycie aktywów: Porównanie wskaźnika pokrycia
aktywów spółki ze średnią wartością wskaźnika osiągnięć przez spółki z
danej branży. Wskaźnik używany jest do określenia udziału kapitału
własnego w finansowaniu całego majątku jednostki gospodarczej.
Zadłużenie: pokrycie aktywów = Kapitał własny / Suma aktywów
Max. kredyt kupiecki: Porównanie wskaźnika Max. kredytu kupieckiego dla spółki ze średnią wartością wskaźnika osiągnięć przez spółki z danej branży.
Ocena ryzyka (scoring): Porównanie scoringu spółki ze średnią wartością osiągnięć przez spółki z danej branży.
0 - ryzyko niemożliwe do określenia
1 - wysoki poziom ryzyka
2 - umiarkowany poziom ryzyka
3 - niski poziom ryzyka
4 - bardzo niski poziom ryzyka
5 - wyjątkowo niski poziom ryzyka
2010
2009
2008
2007
2006
2005
Firma:
1,720
1,820
1,980
2,070
2,430
Branża:
1,770
1,456
1,535
1,806
1,787
1,600
Branża (ilość firm):
100
151
154
149
167
158
2010
2009
2008
2007
2006
2005
Firma (tys.):
431,184
349,578
373,655
325,161
300,464
Branża (tys.):
96,110
68,625
74,664
71,383
46,844
43,986
Branża (ilość firm):
89
129
134
133
149
143
2010
2009
2008
2007
2006
2005
Firma:
5,000
2,000
5,000
4,000
4,000
Branża:
1,520
1,191
1,432
1,536
1,476
1,704
Branża (ilość firm):
100
152
155
151
168
159
INFORMACJE Z KRS
INFORMACJE PODSTAWOWE
Dane identyfikujące:
KRS
KRS 4000000000
REGON
123456789
NIP
Forma prawna:
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwa rejestrowa:
ABC SPÓŁKA Z O.O.
Adres rejestrowy:
Miasto
WARSZAWA
Ulica
PIĘKNA 88
Kod pocztowy
00-100
Poczta
WARSZAWA
Województwo
MAZOWIECKIE
Powiat
WARSZAWA
Gmina
WARSZAWA
Czy firma działa z innymi podmiotami na podstawie umowy cywilnej:
NIE
Dzień rejestracji firmy w KRS:
01.01.2001
Czas na jaki utworzono spółkę:
NIEOZNACZONY
Czy wspólnik może mieć jeden czy więcej udziałów:
TAK
Data podpisania umowy lub statutu firmy:
01.01.2001
UDZIAŁOWCY
W dniu rejestracji firma posiadała następujących
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
KRS
Udziały
Wartość udziałów
Całość udziałów
Został udziałowcem
DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA
250744994
55
27 500
NIE
Został udziałowcem
KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
191583329
45
22 500
NIE
W dniu 20.09.2001 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
KRS
Udziały
Wartość udziałów
Całość udziałów
Zmiana
zmieniono (Udziały)
w ilości 55 (o wartości 27 500) na ilość: 440 (o wartości: 220 000) w odniesieniu do (dla pozycji 2. Nazwa/Firma DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA 4. Numer PESEL/REGON 250744994)
Zmiana
zmieniono (Udziały)
w ilości 45 (o wartości 22 500) na ilość: 360 (o wartości: 180 000) w odniesieniu do (dla pozycji 2. Nazwa/Firma KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 4. Numer PESEL/REGON 191583329)
W dniu 15.02.2005 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
KRS
Udziały
Wartość udziałów
Całość udziałów
Zmiana
zmieniono (Nazwisko)
DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA na DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA w odniesieniu do (dla pozycji 1 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994)
Dodano
dodano (KRS)
KRS 0000029105 w odniesieniu do (dla pozycji 1 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994)
Zmiana
zmieniono (Udziały)
w ilości 440 (o wartości 220 000) na ilość: 825 (o wartości: 412 500) w odniesieniu do (dla pozycji 1 DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994)
Dodano
dodano (KRS)
KRS 0000118736 w odniesieniu do (dla pozycji 1. KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 3. PESEL/REGON 191583329)
Zmiana
zmieniono (Udziały)
w ilości 360 (o wartości 180 000) na ilość: 675 (o wartości: 337 500) w odniesieniu do (dla pozycji 1. KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 3. PESEL/REGON 191583329)
W dniu 19.10.2005 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
KRS
Udziały
Wartość udziałów
Całość udziałów
Usunięto udziałowca
KLM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
191583329
KRS 0000118736
675
337 500
NIE
Zmiana
zmieniono (Udziały)
w ilości 825 (o wartości 412 500) na ilość: 1 500 (o wartości: 750 000) w odniesieniu do (dla pozycji 1. DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-SPOŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994 4. KRS 0000029105)
Zmiana
zmieniono (Całość udziałów)
NIE na TAK w odniesieniu do (dla pozycji 1. DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-SPOŁKA AKCYJNA 3. PESEL/REGON 250744994 4. KRS 0000029105)
W dniu 18.11.2005 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
KRS
Udziały
Wartość udziałów
Całość udziałów
Usunięto udziałowca
DYSTRYBUCJA LOGISTYKA SERWIS-SPÓŁKA AKCYJNA
250744994
KRS 0000029105
1 500
750 000
TAK
Został udziałowcem
WILBO SPÓŁKA AKCYJNA
191312270
KRS 0000064401
1 500
750 000
TAK
W dniu 30.04.2007 dokonano nastepujących zmian
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
KRS
Udziały
Wartość udziałów
Całość udziałów
Usunięto udziałowca
WILBO SPÓŁKA AKCYJNA
191312270
KRS 0000064401
1 500
750 000
TAK
Został udziałowcem
ZABROCKI
MAREK
59091309051
1 500
750 000
TAK
KAPITAŁ ZAKŁADOWY
W dniu rejestracji firma posiadała następujący kapitał
Rodzaj zdarzenia
Wysokość kapitału
Określono
50 000,00
W dniu 20.09.2001 firma posiadała następujący kapitał
Rodzaj zdarzenia
Wysokość kapitału
Podniesiono kapitał
400 000,00
W dniu 15.02.2005 firma posiadała następujący kapitał
Rodzaj zdarzenia
Wysokość kapitału
Podniesiono kapitał
750 000,00
AKTUALNY ZARZĄD
PREZES ZARZĄDU:
JAN KOWALSKI
HISTORIA ZMIAN W ZARZĄDZIE
W dniu rejestracji firma posiadała nastepujący skład zarządu
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
Stanowisko
Czy zawieszono ?
Koniec zawieszenia
Powołano
SADECKI
MIROSŁAW
64041705573
PREZES ZARZĄDU
NIE
W dniu 06.06.2002 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
Stanowisko
Czy zawieszono ?
Koniec zawieszenia
Odwołano
SADECKI
MIROSŁAW
64041705573
PREZES ZARZĄDU
NIE
Powołano
MILEWSKI
BENEDYKT
50041006837
PREZES ZARZĄDU
NIE
W dniu 26.11.2003 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
Stanowisko
Czy zawieszono ?
Koniec zawieszenia
Zmiana
zmieniono (Stanowisko) PREZES ZARZĄDU na WICEPREZES ZARZĄDU w odniesieniu do (dla pozycji 1. MILEWSKI 2. BENEDYKT 3. PESEL/REGON 50041006837)
Powołano
WALASEK
BARTŁOMIEJ
74010308278
PREZES ZARZĄDU
NIE
W dniu 19.10.2005 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
Stanowisko
Czy zawieszono ?
Koniec zawieszenia
Odwołano
MILEWSKI
BENEDYKT
50041006837
WICEPREZES ZARZĄDU
NIE
Odwołano
WALASEK
BARTŁOMIEJ
74010308278
PREZES ZARZĄDU
NIE
Powołano
KUNCICKI
JERZY
58112001912
PREZES ZARZĄDU
NIE
W dniu 10.02.2006 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
Stanowisko
Czy zawieszono ?
Koniec zawieszenia
Odwołano
KUNCICKI
JERZY
58112001912
PREZES ZARZĄDU
NIE
Powołano
NONNA
GRZEGORZ STANISŁAW
56101902714
PREZES ZARZĄDU
NIE
W dniu 30.04.2007 dokonano nastepujących zmian w składzie zarządu
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL/REGON
Stanowisko
Czy zawieszono ?
Koniec zawieszenia
Odwołano
NONNA
GRZEGORZ STANISŁAW
56101902714
PREZES ZARZĄDU
NIE
Powołano
KOWALSKI
JAN
60091309051
PREZES ZARZĄDU
NIE
PROKURENCI
W dniu 06.06.2002 dokonano nastepujących zmian w składzie prokurentów
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL
Rodzaj prokury
Udzielono prokury
WALASEK
BARTŁOMIEJ
74010308278
PROKURA SAMOISTNA
W dniu 26.11.2003 dokonano nastepujących zmian w składzie prokurentów
Rodzaj zdarzenia
Nazwisko
Imiona
PESEL
Rodzaj prokury
Odwołano prokurę
WALASEK
BARTŁOMIEJ
74010308278
PROKURA SAMOISTNA
RODZAJ DZIAŁALNOŚCI
W dniu rejestracji firma posiadała nastepującą działalność
Rodzaj zdarzenia
Przedmiot działania wg PKD
Rozpoczeto działalność
15 1 PRODUKCJA, PRZETWÓRSTWO I KONSERWOWANIE MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH
Rozpoczeto działalność
15 8 PRODUKCJA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
SPRAWOZDANIA FINANSOWE
Rodzaj zdarzenia
Za rok
Data Od
Data Do
Złożono sprawozdanie finansowe
2005
01.01.2005
31.12.2005
Złożono sprawozdanie finansowe
2006
01.01.2006
31.12.2006
Złożono sprawozdanie finansowe
2007
01.01.2007
31.12.2007
Złożono sprawozdanie finansowe
2008
01.01.2008
31.12.2008
DANE FINANSOWE, PRZETARGI, DOTACJE
Okres sprawozdawczy od:
01.01.2008
01.01.2007
01.01.2006
01.01.2005
Okres sprawozdawczy do:
31.12.2008
31.12.2007
31.12.2006
31.12.2005
BILANS
A. Aktywa trwałe
1 579 395,90
1 352 345,15
1 126 435,88
1 179 623,27
I. Wartości niematerialne i prawne
5 616,67
26 271,20
33 838,66
21 940,46
1. Koszty zakończonych prac rozwojowych
2. Wartość firmy
3. Inne wartości niematerialne i prawne
5 616,67
26 271,20
33 838,66
21 940,46
4. Zaliczki na wartości niematerialne i prawne
II. Rzeczowe aktywa trwałe
1 508 045,75
1 326 073,95
1 092 597,22
1 157 682,81
1. Środki trwałe
1 243 050,39
985 424,20
1 092 597,22
1 157 682,81
a. Grunty w tym prawa wieczyste
110 000,00
110 000,00
110 000,00
110 000,00
b. Budynki, lokale i obiekty
584 430,17
340 647,87
444 564,25
510 751,15
c. Urządzenia techniczne i maszyny
375 265,19
359 426,89
429 229,58
501 244,37
d. Środki transportu
147 277,86
168 241,60
98 781,56
22 173,64
e. Inne środki trwałe
26 077,17
7 107,84
10 021,83
13 513,65
2. Środki trwałe w budowie
264 995,36
340 649,75
3. Zaliczki na środki trwałe
III. Należności długoterminowe
1. Od jednostek powiązanych
2. Od pozostałych jednostek
IV. Inwestycje długoterminowe
1. Nieruchomości
2. Wartości niematerialne i prawne
3. Długoterminowe aktywa finansowe
a. W jednostkach powiązanych
i. udziały lub akcje
ii. inne papiery wartościowe
iii. udzielone pożyczki
iv. inne długoterminowe aktywa finansowe
b. W pozostałych jednostkach
i. udziały lub akcje
ii. inne papiery wartościowe
iii. udzielone pożyczki
iv. inne długoterminowe aktywa finansowe
4. Inne inwestycje długoterminowe
V. Długoterminowe rozliczenia międzyokresowe
65 733,48
1. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego
2. Inne rozliczenia międzyokresowe
65 733,48
B. Aktywa obrotowe
2 272 421,33
1 861 984,40
1 554 315,75
978 628,32
I. Zapasy
1 083 889,06
1 356 806,71
1 137 720,15
726 911,08
1. Materiały
1 063 086,83
190 347,29
197 560,94
117 707,52
2. Półprodukty i produkty w toku
3. Produkty gotowe
20 802,23
1 166 459,42
939 159,22
609 203,56
4. Towary
5. Zaliczki na dostawy
999,99
II. Należności krótkoterminowe
1 148 050,96
389 697,37
410 876,44
209 441,32
1. Należności od jednostek powiązanych
826 080,76
72 054,83
23 420,97
19 055,09
a. Z tytułu dostaw i usług w okresie spłaty
826 080,76
72 054,83
23 420,97
19 055,09
i. Do 12 miesięcy
826 080,76
72 054,83
23 420,97
19 055,09
ii. Powyżej 12 miesięcy
b. Inne
2. Należności od pozostałych jednostek
321 970,20
317 642,54
387 455,47
190 386,23
a. Z tytułu dostaw i usług w okresie spłaty
24 743,05
183 699,54
227 606,23
107 093,23
i. Do 12 miesięcy
24 743,05
167 951,55
227 606,23
107 093,23
ii. Powyżej 12 miesięcy
15 747,99
b. Z tytułu podatków, dotacji, ceł, ZUS
297 205,18
133 943,00
138 840,35
83 293,00
c. Inne
21,97
d. Dochodzone na drodze sądowej
21 008,89
III. Inwestycje krótkoterminowe
14 726,55
20 134,70
5 719,16
38 043,56
1. Krótkoterminowe aktywa finansowe
14 726,55
20 134,70
5 719,16
38 043,56
a. W jednostkach powiązanych
i. Udziały lub akcje
ii. Inne papiery wartościowe
iii. Udzielone pożyczki
iv. Inne krótkoterminowe aktywa finansowe
b. W pozostałych jednostkach
i. Udziały lub akcje
ii. Inne papiery wartościowe
iii. Udzielone pożyczki
iv. Inne krótkoterminowe aktywa finansowe
c. Środki pieniężne i inne aktywa pieniężne
14 726,55
20 134,70
5 719,16
38 043,56
i. Środki pieniężne w kasie i na rachunkach
14 726,55
20 134,70
5 719,16
38 043,56
ii. Inne środki pieniężne
iii. Inne aktywa pieniężne
2. Inne inwestycje krótkoterminowe
IV. Krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe
25 754,76
95 345,62
4 232,36
Aktywa razem
3 851 817,23
3 214 329,55
2 680 751,63
2 158 251,59
A. Kapitał (fundusz) własny
282 559,38
1 279 830,39
1 267 281,28
1 223 821,15
I. Kapitał (fundusz) podstawowy
750 000,00
400 000,00
400 000,00
400 000,00
II. Należne wpłaty na kapitał podstawowy
III. Udziały (akcje) własne
IV. Kapitał (fundusz) zapasowy
529 830,39
867 281,28
823 821,15
535 873,77
V. Kapitał z aktualizacji wyceny
VI. Pozostałe kapitały rezerwowe
VII. Zysk (strata) z lat ubiegłych
VIII. Zysk (strata) netto
-997 271,01
12 549,11
43 460,13
287 947,38
IX. Odpisy z zysku netto w ciągu roku
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania
3 569 257,85
1 934 499,16
1 413 470,35
934 430,44
I. Rezerwy na zobowiązania
1. Rezerwa z tytułu odroczonego podatku doch.
2. Rezerwa na świadczenia emerytalne i podobne
a. Długoterminowa
b. Krótkoterminowa
3. Pozstałe rezerwy
a. Długoterminowa
b. Krótkoterminowa
II. Zobowiązania długoterminowe
59 198,90
75 239,00
1. Wobec jednostek powiązanych
2. Wobec pozostałych jednostek
59 198,90
75 239,00
a. Kredyty i pożyczki
59 198,90
75 239,00
b. Z tytułu emisji dłużnych papierów wartościowych
c. Inne zobowiązania finansowe
d. Inne
III. Zobowiązania krótkoterminowe
3 344 201,30
1 859 260,16
1 413 470,35
934 430,44
1. Wobec jednostek powiązanych
1 821 277,72
a. Z tytułu dostaw i usług o okresach wymagalności
1 821 277,72
i. Do 12 miesięcy
1 821 277,72
ii. Powyżej 12 miesięcy
b. Inne
2. Wobec pozostałych jednostek
1 522 923,58
1 859 260,16
1 413 470,35
934 400,31
a. Kredyty i pożyczki
339 964,48
355 317,10
300 000,00
b. Z tytułu emisji dłużnych papierów wartościowych
c. Inne zobowiązania finansowe
934 400,31
d. Z tytułu dostaw i usług o okresach wymagalności
1 078 140,30
1 389 027,93
1 019 553,66
856 210,22
i. Do 12 miesięcy
1 078 140,30
1 389 027,93
1 019 553,66
856 210,22
ii. Powyżej 12 miesięcy
e. Zaliczki otrzymane na dostawy
25 500,00
5 000,03
f. Zobowiązania wekslowe
g. Z tytułu podatków, ceł, ZUS i innych świadczeń
52 815,78
45 646,41
55 993,81
42 965,50
h. Z tytułu wynagrodzeń
51 244,48
39 595,72
32 922,85
30 972,30
i. Inne
758,54
4 173,00
4 252,29
3. Fundusze specjalne
30,13
a. ZFSS
b. ZFRON
c. Pozostałe
IV. Rozliczenia międzyokresowe
165 857,65
1. Ujemna wartość firmy
2. Inne rozliczenia międzyokresowe
165 857,65
a. Długoterminowe
156 638,17
b. Krótkoterminowe
9 219,48
Pasywa razem
3 851 817,23
3 214 329,55
2 680 751,63
2 158 251,59
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT (WERSJA KALKULACYJNA)
A. Przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w tym:
-od jednostek powiązanych
I. Przychody netto ze sprzedaży produktów
II. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów
B. Koszty sprzedanych produktów, towarów i materiałów w tym:
-jednostkom powiązanym
I. Koszt wytworzenia sprzedanych produktów
II. Wartość sprzedanych towarów i materiałów
C. Zysk (strata) brutto ze sprzedaży (A-B)
D. Koszty sprzedaży
E. Koszty ogólnego zarządu
F. Zysk (strata) ze sprzedaży (C-D-E)
G. Pozostałe przychody operacyjne
I. Zysk ze zbycia niefinansowych aktywów trwałych
II. Dotacje
III. Inne przychody operacyjne
H. Pozostałe koszty operacyjne
I. Strata ze zbycia niefinansowych aktywów trwałych
II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych
III. Inne koszty operacyjne
I. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (F+G-H)
J. Przychody finansowe
I. Dywidendy i udziały w zyskach w tym
- od jednostek powiązanych
II. Odsetki w tym
- od jednostek powiązanych
III. Zysk ze zbycia inwestycji
IV. Aktualizacja wartości inwestycji
V. Inne
K. Koszty finansowe
I. Odsetki w tym:
- dla jednostek powiązanych
II. Strata ze zbycia inwestycji
III Aktualizacja wartości inwestycji
IV. Inne
L. Zysk (strata) z działaności gospodarczej (I+J-K)
M. Wynik zdarzeń nadzwyczajnych (M.I.-M.II)
I. Zyski nadzwyczajne
II. Straty nadzwyczajne
N. Zysk (strata) brutto (L-+M)
O. Podatek dochodowy
P. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty)
R. Zysk (strata) netto (N-O-P)
RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT (WERSJA PORÓWNAWCZA)
A. Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym:
3 604 624,76
6 227 784,24
5 022 723,29
6 413 354,23
-od jednostek powiązanych
2 513 086,89
2 768 314,94
2 321 282,87
33 006 691,06
I. Przychody netto ze sprzedaży produktów
4 726 732,43
5 981 204,27
4 692 767,63
6 117 249,82
II. Zmiana stanu produktów
-1 180 798,64
227 300,20
329 955,66
240 095,39
III Koszt wytworzenia produktów na własne potrzeby jed.
24 849,48
IV. Przychody netto ze sprzedaży towarów i materiałów
58 690,97
19 279,77
31 159,54
B. Koszty działalności operacyjnej
4 397 187,67
6 102 744,03
4 908 187,49
5 969 582,62
I. Amortyzacja
391 241,75
184 894,88
175 251,55
157 636,64
II. Zużycie materiałów i energii
2 769 157,58
4 693 733,53
3 318 979,85
4 490 350,00
III. Usługi obce
360 172,90
321 632,21
478 667,90
464 253,54
IV. Podatki i opłaty w tym:
44 081,44
45 446,63
55 339,18
48 195,46
- podatek akcyzowy
V. Wynagrodzenia
603 535,11
614 279,16
626 591,14
571 895,97
VI. Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia
127 616,23
134 885,79
154 312,14
142 894,57
VII. Pozostałe koszty rodzajowe
98 224,91
101 829,23
99 045,73
64 495,44
VIII. Wartość sprzedanych towarów i materiałów
3 157,75
6 042,60
29 861,00
C. Zysk (strata) ze sprzedaży (A-B)
-792 562,91
125 040,21
114 535,80
443 771,61
D. Pozostałe przychody operacyjne
90 268,76
8 374,21
5 242,23
3 237,00
I. Zysk ze zbycia niefinansowych aktywów trwałych
7 730,19
II. Dotacje
8 907,35
III. Inne przychody operacyjne
73 631,22
8 374,21
5 242,23
3 237,00
E. Pozostałe koszty operacyjne
240 054,33
78 036,06
20 874,45
14 600,48
I. Strata ze zbycia niefinansowych aktywów trwałych
49 617,16
6 383,85
II. Aktualizacja wartości aktywów niefinansowych
224 274,35
3 000,00
III. Inne koszty operacyjne
15 779,98
25 418,90
20 874,45
8 216,63
F. Zysk (strata) z działalności operacyjnej (C+D-E)
-942 348,48
55 378,36
98 903,58
432 408,13
G. Przychody finansowe
1 401,35
15,70
6,55
418,10
I. Dywidendy i udziały w zyskach w tym
- od jednostek powiązanych
II. Odsetki w tym
1 401,35
15,70
6,55
418,10
- od jednostek powiązanych
III. Zysk ze zbycia inwestycji
IV. Aktualizacja wartości inwestycji
V. Inne
H. Koszty finansowe
56 323,88
36 074,35
26 149,60
28 882,85
I. Odsetki w tym:
56 323,88
30 600,88
20 895,96
28 882,85
- dla jednostek powiązanych
II. Strata ze zbycia inwestycji
III Aktualizacja wartości inwestycji
IV. Inne
5 473,47
5 253,64
I. Zysk (strata) z działaności gospodarczej (F+G-H)
-997 271,01
19 319,71
72 760,53
403 943,38
J. Wynik zdarzeń nadzwyczajnych (J.I.-J.II)
I. Zyski nadzwyczajne
II. Straty nadzwyczajne
K. Zysk (strata) brutto (I-+J)
-997 271,01
19 319,71
72 760,53
403 943,38
L. Podatek dochodowy
6 770,60
29 300,40
115 996,00
M. Pozostałe obowiązkowe zmniejszenia zysku (zwiększenia straty)
N. Zysk (strata) netto (K-L-M)
-997 271,01
12 549,11
43 460,13
287 947,38
Wygrane przetargi:
2011-06-20
udzielenie kredytu obrotowego w formie linii odnawialnej z limitem do wysokości 3.000.000 PLN
Wartość
397721,10
Zamawiający
Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej, Plac Grunwaldzki 1, 1, , 81-372, pomorskie, 058 6209521, 0-58 6203347
Opis
1. Przedmiotem zmówienia jest udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego na okres od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r. z przeznaczeniem na zapewnienie płynności finansowych realizacji projektu pn. Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
2. Projekt pn. Rozbudowa Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Oś Priorytetowa 3. Funkcje miejskie i metropolitalne; Działanie 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej; Poddziałanie: 3.2.2. Inwestycje zwiększające potencjał rozwojowy miast.
3. Kwota kredytu: 3.000.000,-PLN (słownie: trzy miliony złotych). Kwota kredytu zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego, co nie oznacza że zostanie w pełni wykorzystana
4. Okres kredytowania wg potrzeb Zamawiającego planowany jest od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013r.
5. Kredyt uruchamiany będzie w transzach na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego
6. Spłata kapitału następować będzie na pisemny wniosek Zamawiającego
7. Kredyt ma charakter odnawialny, co oznacza, że każda spłata całości lub części zadłużenia powoduje, że odnawia się on do wysokości limitu kredytowego tj. 3.000.000,-PLN i może być wykorzystany ponownie w okresie, na jaki został przyznany
8. Kredyt będzie uruchomiony bez konieczności składania odrębnego wniosku kredytowego - w ciągu 5 dni roboczych od daty podpisania umowy na rachunek wskazany przez Zamawiającego
9. Uruchamianie środków następować będzie na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, realizowanych w ciężar wskazanego rachunku bankowego, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotowych dyspozycji w dniu następnym po złożeniu dyspozycji u Wykonawcy
10. Zamawiający będzie wykorzystywał kredyt w polskich złotych (PLN), w formie bezgotówkowej
11. Koszty obsługi kredytu stanowią:
- Oprocentowanie kredytu zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania ustalone jest według zmiennej stopy procentowej, ustalonej na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych + stała przez cały okres kredytowania marża banku
- Prowizja - liczona jako % od kwoty postawionego do dyspozycji kredytu obrotowego średnioterminowego w formie linii odnawialnej, płatna w terminie 5 dni od uruchomienia pierwszej transzy kredytu. Wysokość prowizji nie może być wyższa niż 1,0%
12. Spłata kredytu, odsetek, marży oraz prowizji będzie dokonywana w złotych polskich (PLN)
13. Spłata odsetek następowała będzie w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca kalendarzowego, począwszy od miesiąca uruchomienia środków z kredytu
14. Odsetki naliczane będą miesięcznie, od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku
15. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami
16. Marża kredytodawcy i prowizja za uruchomienie kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Kredytodawcy należne z tytułu wykonania niniejszego zamówienia. Nie dopuszcza się jakichkolwiek innych dodatkowych kosztów
17. Ostateczny termin spłaty kredytu upływa w dniu 31.12.2013 roku. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia środków finansowych na całkowitą spłatę kredytu w ostatecznym terminie jego spłaty
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania w całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów
19. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat od niewykorzystanej części kredytu
20. Sporządzanie aneksów, harmonogramów spłaty kredytu lub inne czynności związane z obsługą kredytu nie będą obciążone dodatkowymi kosztami
21. Wykonawca dokona uruchomienia kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego
22. Wykonawca powinien zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami, po uprzednim powiadomieniu Banku przez Zamawiającego faxem w terminie 1 dnia roboczego, o zamiarze dokonania takiej spłaty
23. Proponowanym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową
2011-04-29
Bankowa obsługa Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Wartość
0,00
Zamawiający
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Jastrzębia 24, 24, , 53-148, dolnośląskie, 71 333-09-30, 333 09 40, 71 332 37 76
Opis
Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług bankowych na rachunku podstawowym i pozostałych rachunkach; wydanie i obsługa kart płatniczych; udostępnienie skrytki depozytowej w celu przechowywania papierów wartościowych; udostępnienie, wdrożenie i obsługa systemu bankowości elektronicznej; prowadzenie operacji kapitałowych polegających na lokowaniu nadwyżek finansowych znajdujących się na rachunkach.
2011-03-25
Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7.000.000,00 złotych.
Wartość
227122,19
Zamawiający
Urząd Miasta i Gminy, Plac Zwycięstwa 13, 13, , 32-005, małopolskie, małopolskie, 012 2811003, 012 2811991
Opis
Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7 000 000,00 zł zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Niepołomice na rok 2011r.:
1. Kwota kredytu wypłacona w jednej transzy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, z okresem spłaty jednorazowej do 31.12.2011r.
2.Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek bankowy Zamawiającego. AAktualny rachunek zamawiającego: w Banku Millenium nr 19 1160 2202 0000 0000 6079 6279. Zamawiający zastrzega zmianę nr konta, na który będą przekazywane środki. Zamawiający wykorzysta kwotę kredytu poprzez złożenie dyspozycji na przekazanie środków.
3.Prowizja za uruchomienie kredytu jest jednorazowa, płatna po otrzymaniu środków kredytowych.
4.Wykonawca naliczy odsetki od kwoty wykorzystanej przez zamawiającego jednorazowo na koniec roku 2011 w oparciu o stawkę WIBOR 3M.
5.Odsetki będą płatne do dnia 31.12.2011r.
6.Odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji.
7.Zabezpieczeniem kwoty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
ródłem spłaty kredytu wraz z odsetkami będą środki własne Gminy Niepołomice oraz udziały we wpływach z podatku dochodowego od osób prawnych i osób fizycznych. Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 7 000 000,00 zł zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Niepołomice na rok 2011r.:
1. Kwota kredytu wypłacona w jednej transzy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, z okresem spłaty jednorazowej do 31.12.2011r. 2.Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek bankowy Zamawiającego. Aktualny rachunek zamawiającego: w Banku Millenium nr 19 1160 2202 0000 0000 6079 6279. 3.Prowizja za uruchomienie kredytu jest jednorazowa, płatna po otrzymaniu środków kredytowych. 4.Wykonawca naliczy odsetki od kwoty wykorzystanej przez zamawiającego jednorazowo na koniec roku 2011 w oparciu o stawkę WIBOR 3M. 5.Odsetki będą płatne do dnia 31.12.2011r. 6.Odsetki nie mogą podlegać kapitalizacji. 7.Zabezpieczeniem kwoty kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
ródłem spłaty kredytu wraz z odsetkami będą środki własne Gminy oraz udziały we wpływach z podatku dochodowego od osób prawny i fizycznych.;
2010-08-27
Wykonywanie bakowej obsługi budżetu Gminy Miasta Tarnowa
Wartość
177090,41
Zamawiający
Urząd Miasta Tarnowa Zespół Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, 2, , 33-100, małopolskie, małopolskie, 014 6882433, 014 6215308
Opis
1. Otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Tarnowa (dotyczy to wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Miasta Tarnowa). 2. Elektroniczna obsługa rachunków typu -Home banking- umożliwiająca w szczególności: 2.1. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunku Gminy Miasta Tarnowa, 2.2. przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, 2.3. wywołanie dowolnej operacji wg ww. kryteriów, 2.4. składanie poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, 2.5. składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe, w tym lokaty overnight, 2.6. obsługę systemu na platformie internetowej, 2.7. autoryzację operacji poprzez podpis elektroniczny, 2.8. monitorowanie operacji i sporządzanie z całego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji, 2.9. umożliwienie na wskazanych stanowiskach służb finansowych Miasta podglądu i monitorowania w czasie rzeczywistym sald i operacji realizowanych na wszystkich rachunkach Gminy i jednostkach organizacyjnych, 3. Lokowanie środków na lokatach typu overnight z możliwością automatycznej prolongaty takich lokat. 4. Lokowanie środków na innych lokatach terminowych z możliwością ich automatycznej prolongaty. 5. Prowadzenie i obsługa skonsolidowanego rachunku budżetu miasta, na który przenoszone będzie dodatnie lub ujemne saldo rachunku bieżącego budżetu miasta, a także dodatnie salda rachunków jednostek budżetowych Gminy Miasta Tarnowa, wyłączając: a) rachunki: Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym, funduszu świadczeń socjalnych i sum depozytowych, rachunki dochodów własnych, b) rachunki zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych, 6. W przypadku wystąpienia dodatniego salda wyższego niż 50.000 zł automatyczne lokowanie środków z rachunku skonsolidowanego na lokaty overnight. 7. W przypadku wystąpienia dodatniego salda niższego niż 50.000 zł zaoferowanie zmiennego oprocentowania a vista. 8. Udzielenie Gminie Miasta Tarnowa, na jej wniosek, trzyletniego kredytu w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu w wysokości do 25.000.000 zł (dwadzieścia pięć milionów złotych) bez zabezpieczenia. Kredyt będzie liczony jako różnica między kwotą kredytu w rachunku bieżącym Gminy i sumą sald rachunków, wyłączając rachunki wymienione powyżej, nie liczone do konsolidacji. Kredyt w rachunku bieżącym nie będzie oprocentowany w sytuacji, gdy będzie on niższy niż suma kwot na rachunkach jednostek budżetowych Gminy Miasta Tarnowa. 9. Zaoferowanie Gminie Miasta Tarnowa na rachunkach niepodlegających konsolidacji na ww. warunkach zmiennego oprocentowania a vista. 10. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji. 11. Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 13:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 13:00 w dniu następnym do godz. 11:00. Czas otrzymywania wyciągów, najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego
2008-12-09
Bankowa obsługa budżetu szpitala.
Wartość
6720.00
Zamawiający
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska 231, 231, , 00-416, mazowieckie, mazowieckie, 022 5841110, 022 5841109
Opis
Bankowa obsługa budżetu szpitala
2008-07-10
IFPS/32/08
Wartość
10340
Zamawiający
Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, ul. Pstrowskiego 1, 1, , 01-943, mazowieckie, mazowieckie, 022 8356670, 022 8355214
Opis
Kompleksowa obsługa bankowa
2008-06-19
Dostawa przedpłaconych kart płatniczych.
Wartość
Zamawiający
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia ds. Obsługi Świadczeń Rodzinnych, ul. Urzędnicza, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385968, fax 042 6385968.
Opis
Dostawa przedpłaconych kart płatniczych
2008-04-24
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego..
Wartość
Zamawiający
Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, fax 041 3705290.
Opis
Zamówienie obejmuje:
? Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000,00 zł na modernizację budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ( SPZPOZ)
? Kredyt zostanie udzielony według zmiennej stopy oprocentowania.
? Będzie istniała możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat (odsetki naliczane do dnia spłaty kredytu).
? Gotowość do udzielenia kredytu od 1 kwietnia 2008 r.
? Środki będą uruchomione w formie polecenia przelewu
? Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 3M.
? Wykonawca jest obowiązany do skalkulowania i podania w ofercie wyłącznie dwóch stawek w następujący sposób:
- Oprocentowanie kredytu w stosunku do stopy procentowej WIBOR 3M (wg stawki na dzień 7 marzec 2008r). Wykonawca jest obowiązany wliczyć wszelkie opłaty do oprocentowania kredytu w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową zwaną bazową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania,
- Wysokość prowizji liczonej jako % kredytu od całej kwoty kredytu.
2008-01-02
Wykonanie bankowej obsługi budżetu dla Szpitala Specjalistycznego.
Wartość
Zamawiający
Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623422, fax 032 2623422.
Opis
Wykonanie bankowej obsługi budżetu dla Szpitala Specjalistycznego
2007-12-14
Prowadzenie i obsługa rachunku bieżącego Uczelni..
Wartość
Zamawiający
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego, ul. Żeromskiego, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, fax 041 3497278.
Opis
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i obsługa rachunku bieżącego Uczelni oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym.
2007-11-15
Dostawa i obsługa kart płatniczych przedpłaconych służących do wypłaty świadczeń..
Wartość
Zamawiający
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Marynarki Polskiej, 80-865 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5207000, fax 058 5207001.
Opis
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i obsługa kart płatniczych przedpłaconych służących do wypłaty świadczeń w ilości 22000 szt.
2007-11-23
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na inwestycje Powiatu w 2007r..
Wartość
Zamawiający
Zarząd Powiatu w Limanowej, ul. Józefa Marka, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3375360, fax 018 3375880.
Opis
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na inwestycje powiatowe w 2007r. w wysokości 5 148 667 zł.
2007-11-08
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie zadania inwestycyjnego p.n. /Budowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy-Zdroju/.
Wartość
Zamawiający
Urząd Miejski w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4715320 w. 135, fax 018 4715653.
Opis
Przedmiot zamówienia dotyczy:
Udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie zadania inwestycyjnego p.n. /Budowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy-Zdroju/
2. Szczegółowy zakres zamówienia:
1/ kredyt długoterminowy
2/ kwota kredytu: 3.000.000 zł
3/ okres kredytowania: 8 lat
4/ karencja w spłacie kapitału: do 20-03-2008 r.
5/ spłata kapitału po upływie okresu karencji, w okresach kwartalnych;
- 2008 rok:
20.03 - 400.000 zł
20.06 - 100.000 zł
20.09 - 50.000 zł
20.12 - 50.000 zł
- 2009 rok:
20.03 - 210.000 zł
20.06 - 50.000 zł
20.09 - 50.000 zł
20.12 - 50.000 zł
- lata 2010 - 2013 - analogicznie, jak rok 2009.
- 2014 rok:
20.03 - 200.000 zł
20.06 - 50.000 zł
20.09 - 50.000 zł
20.12 - 50.000 zł
- 2015 rok:
20.03 - 250.000 zł
6/ Oprocentowanie kredytu będzie naliczane kwartalnie według rzeczywistej liczby dni występujących w danym roku (365/366 dni) i od rzeczywistego zadłużenia, według zmiennej stopy WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych + marża banku. Odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego lecz jeszcze nie uruchomionego. Pierwsze odsetki płatne będą do 31-12-2007 r.
7/ O kwocie należnych odsetek Zamawiający będzie informowany pisemnie w terminie 7 dni przed terminem wymagalności, przy czym odsetki od kredytu stają się wymagalne w ostatnim dniu każdego okresu odsetkowego.Odsetki naliczane będą kwartalnie na 20 dzień każdego ostatniego miesiąca kwartału, z terminem płatności do końca kwartału.
8/ Odsetki z tytułu niespłaconej w terminie raty kredytu obliczane będą w oparciu o wysokość odsetek ustawowych obowiązujących w danym okresie.
9/ Zamawiający nie wyraża zgody na kapitalizację odsetek.
10/ Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, do:
- uruchamiania kredytu w transzach,
- wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części,
- wcześniejszej spłaty poszczególnych rat w ramach danego roku budżetowego.
11/ W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po dacie spłaty.
12/ Prowizja od kredytu zostanie w całości zapłacona w dniu uruchomienia kredytu.
13/ Zabezpieczeniem kredytu i odsetek będzie wyłącznie weksel własny in blanco.
Niedopuszczalne są w tym zakresie inne zapisy w umowie kredytowej, w tym także o poddaniu się egzekucji na podstawie art. 97, ust. 1 i 2 ustawy Prawo Bankowe.
14/ Kredyt winien być udzielony nie później niż 20 grudnia 2007 roku. Niemniej dla potrzeb kalkulacji kosztów, jako dzień uruchomienia przyjmuje się 29.11.2007 r. Ostateczny termin uruchomienia oraz transze zostaną określone w umowie kredytowej.
15/ Sposób finansowania inwestycji p.n. /Budowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Krynicy-Zdroju/ jest zgodny z postanowieniami zawartymi w uchwale budżetowej na 2007 rok.
16/ Uruchomienie kredytu będzie następowało na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego.
17/ Nie przewiduje się dokumentowania (rozliczania) wykorzystania kredytu.
Dotacje z UE:
Tytuł projektu
Beneficjent
Województwo
Fundusz
Program operacyjny
Nr i nazwa działania
Całkowita wartość projektu
Wartość wkładu Unii Europejskiej
Centrum Badań i Rozwoju Produktów Bankowych w ramach struktury BHW
ABC Sp. z o.o.
łódzkie
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
4.5. Wsparcie inwestycji o dużym znaczeniu dla gospodarki
6 521 726,40
2 165 981,90
ANALIZA WSKAŹNIKOWA
TABELA Z WYNIKAMI ANALIZY POZIOMEJ RACHUNKU ZYSKÓW I STRAT (DYNAMIKA)
2008
2007
2006
Przychody z sprzedaży
-42,12 %
23,99 %
-21,68 %
Koszty działalności operacyjnej
-27,95 %
24,34 %
-17,78 %
Wynagrodzenia
-1,75 %
-1,96 %
9,56 %
Zysk/strata ze sprzedaży
n/a
9,17 %
-74,19 %
Pozostałe przychody operacyjne
977,94 %
59,75 %
61,95 %
Pozostałe koszty operacyjne
207,62 %
273,84 %
42,97 %
Zyska/strata z działalności operacyjnej
n/a
-44,01 %
-77,13 %
Przychody finansowe
8825,80 %
139,69 %
-98,43 %
Koszty finansowe
56,13 %
37,95 %
-9,46 %
Zyska/strata z działalności gospodarczej
n/a
-73,45 %
-81,99 %
Wynik zdarzeń nadzwyczajnych
n/a
n/a
n/a
Zysk brutto
n/a
-73,45 %
-81,99 %
Podatek dochodowy
n/a
-76,89 %
-74,74 %
Zysk netto
n/a
-71,13 %
-84,91 %
STRUKTURA BILANSU
2008
2007
2006
2005
Udział aktywów trwałych
41,00%
42,07%
42,02%
54,66%
Udział aktywów obrotowych
59,00%
57,93%
57,98%
45,34%
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
Algorytmy, które stosowane w analizie sprawności zarządzania miały następującą postać:
Analiza wyników sprawności zarządzania w przedsiębiorstwach ma szczególne znaczenie. Prowadzi, bowiem do wyznaczenia wysokości cyklu konwersji gotówkowej. Badanie to prowadzone jest na dwóch poziomach wyrażonych w dniach lub razach.
2008
2007
2006
2005
Rotacja należności w razach
3,14
15,98
12,22
30,62
Rotacja należności w dniach
116,25
22,90
29,86
11,92
Rotacja zobowiązań w razach
1,08
3,35
3,55
6,86
Rotacja zobowiązań w dniach
338,63
109,27
102,72
53,18
Rotacja zapasów w razach
3,33
4,59
4,42
8,82
Rotacja zapasów w dniach
109,75
79,74
82,68
41,37
Cykl konwersji gotówkowej
-112,63
-6,63
9,82
0,11
Algorytmy, które stosowane są w analizie płynności mają następującą postać:
Część ta jest szczególnie istotna dla właścicieli firmy, gdyż wskazuje na mozliwości osiągnięcia przez udziałowców zysków z ich inwestycji w postaci wniesionych kapitałów.
2008
2007
2006
2005
ROI
-0,259
0,004
0,016
0,133
ROE
-3,529
0,010
0,034
0,235
Zyskowność przychodów
-0,277
0,002
0,009
0,045
Algorytmy, które stosowane w analizie sprawności zarządzania miały następującą postać:
ROI
=
Zysk netto
Aktywa ogółem
ROE
=
Zysk netto
Kapitały własne
Zyskowność sprzedaży
=
Zysk netto
Przychody ze sprzedaży
ANALIZA POZIOMU ZADŁUŻENIA
Analizie poziomu zadłużenia szczególną wagę nadają banki, gdyż daje ona wiele odpowiedzi z punktu widzenia dostawcy kapitału. Nasze analizy dokonywane są na trzech poziomach. Poziom pierwszy to pokrycie aktywów. Wskazuje ono na zaangażowanie właściciela firmy (kapitał własny) w całość kapitału jaki posiada firma. W doktrynie uznaje się, że im wyższy poziom udziału kapitału własnego w sumie bilansowej tym firma jest bezpieczniejsza dla zewnętrznych dostawców kapitału (banków, firm udzielających kredytu kupieckiego). Z drugiej jednak strony należy pamiętać, że zbyt wysoki udział kapitałów własnych prowadzi do spadku zyskowności, gdyż właściciel firmy żąda wysokiej stopy zwrotu z takiej inwestycji. Wskaźnik ten wylicza się stosując następujący algorytm:
Pokrycie aktywów
=
Suma aktywów
Kapitały własne
Wskaźnik zadłużenia ogólnego
=
Zobowiązania krótkoterminowe + zobowiązania
Kapitały własne
Dane pochodzące z tego wskaźnika informują o tym kto w większym stopniu finansuje tą firmę: czy właściciel (kapitał własny), czy zewnętrzni dostawcy kapitału (banki, dostawcy sprzedający na kredyt kupiecki)?
Pokrycie aktywów trwałych
=
Kapitały własne
Aktywa trwałe
2008
2007
2006
2005
Pokrycie aktywów
13,63
2,51
2,12
1,76
Wskaźnik zadłużenia ogólnego
12,04
1,51
1,12
0,76
Pokrycie aktywów trwałych
0,18
0,95
1,13
1,04
ANALIZA PRODUKTYWNOŚCI
Ostatnią grupą wskaźników są wskaźniki świadczące o poziomie produktywności aktywów oraz aktywów trwałych. Algorytmy tych wskaźników mają następującą postać:
Produktywność aktywów
=
Przychody ze sprzedaży
Aktywa ogółem
Produktywność aktywów trwałych
=
Przychody ze sprzedaży
Aktywa trwałe
2008
2007
2006
2005
Produktywność aktywów
0,94
1,94
1,87
2,97
Produktywnośc aktywów trwałych
2,28
4,61
4,46
5,44
OCENA PRAWDOPODOBIEŃSTWA UPADŁOŚCI
InfoVeriti przeprowadza badania w zakresie prawdopodobieństwa upadłości dla polskich przedsiębiorstw. Wyniki tych badań prezentowane są m. in. w Businessman Magazine. Na podstawie naszych badań wykazano jakie wskaźniki najlepiej potrafią wskazać prawdopodobieństwo upadku firmy oraz wartości jakie uznane są za krytyczne. Poniżej prezentujemy wskaźniki dla sektora, w którym działa firma wraz z ich krytycznymi wartościami:
Wskaźnik
Wrażliwość
Wartość krytyczna
rotacja należności w dniach
82,80%
104,59
cykl konwersji gotówkowej
89,10%
-100,48
rotacja zobowiązań w dniach
89,50%
214,05
pokrycie majątku trwałego
91,70%
-0,12
kapitał obrotowy
91,80%
-63,60%
zyskowność sprzedaży
91,90%
-0,15
ROI
91,90%
-0,22
ROE
92,90%
-0,21
Firma osiągnęła następujące wyniki na tych wskaźnikach (badanie dotyczy zawsze ostatniego roku obrotowego):
Wskaźnik
Wartość krytyczna [2008]
rotacja należności w dniach
116,25
cykl konwersji gotówkowej
-112,63
rotacja zobowiązań w dniach
338,63
pokrycie majątku trwałego
0,18
kapitał obrotowy
-27,83 %
zyskowność sprzedaży
-0,28
ROI
-0,26
ROE
-3,53
Porównanie to pokazuje, że istnieją bezpośrednie przesłanki, które świadczyć mogą o zagrożeniu bankructwem firmy.
OGŁOSZENIA Z MSIG
Ogłoszenia z monitora sądowego i gospodarczego (MSIG):
Monitor
Data publikacji
Pozycja
Kategoria
Podkategoria
3604
2010-12-20
15388
OGŁOSZENIA WYMAGANE PRZEZ KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH
Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Informacje ogólne
Informacje z KRS
Powiązania kapitałowe
Informacje ogólne
Informacje z KRS
Powiązania kapitałowe
Informacje ogólne
Informacje z KRS
Powiązania kapitałowe
POWIĄZANIA KAPITAŁOWO-OSOBOWE
INFORMACJE DOTYCZĄCE OSÓB
KUNCICKI, JERZY ZBIGNIEW
Data
Firma
Rodzaj zdarzenia
Dotyczy
Stanowisko/Funkcja
Ilość Udziałów
Wartośc Udziałów
21.11.2001
WILBO S.A.
Powołano
Zarząd
PREZES ZARZĄDU
14.01.2002
DAL-PESCA S.A.
Powołano
Zarząd
PREZES ZARZĄDU
19.10.2005
MEWA SP. Z O.O.
Powołano
Zarząd
PREZES ZARZĄDU
10.02.2006
MEWA SP. Z O.O.
Odwołano
Zarząd
PREZES ZARZĄDU
21.02.2006
WILBO S.A.
Odwołano
Zarząd
PREZES ZARZĄDU
MILEWSKI, BENEDYKT
Data
Firma
Rodzaj zdarzenia
Dotyczy
Stanowisko/Funkcja
Ilość Udziałów
Wartośc Udziałów
06.06.2002
MEWA SP. Z O.O.
Powołano
Zarząd
PREZES ZARZĄDU
05.02.2003
SPÓŁDZIELNIA PRACY PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO MEWA W OLSZTYNIE W LIKWIDACJI